English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه شماره 21 هواداران تراختور آزربایجان ــ تشکر ویژه از دختران هوادار تراختور وارثان به حق تؤمروس

نظریات مختلفی دال بر این است که قلب تپنده آزربایجان ، تبریز قهرمان نامش را از ملکه تاریخ ساز خویش " تؤمروس ــ تیمریس " آنا ، گرفته است . شیرزن قهرمانی که سر پادشاه خون آشام هخامنشی ، کوروش را از تنش جدا کرد و بدینوسیله درسی تاریخی به اشغالگران سرزمین قهرمان آزربایجان داد .

اما پنجشنبه هفته گذشته بعد از بازی تاریخی تراختور با پرسپولیس تهران، وارثان به حق تومروس با حضور خود در خیابانها و شادی و پایکوبی برای برد تیم محبوب آزربایجان عشق بی بدیل خود را به سرزمینشان نشان دادند. می توان گفت حقیقتاً جنبش زنان آزربایجان آرام آرام به مراحل ظهوری خود نزدیک شده است .

البته که اهمیت شادی و پایکوبی زنان آزربایجان نه صرفاً برای پیروزی یک تیم فوتبال بلکه معنایی دیگر داشت .

دختران و زنان غیور و قرمزپوشی که به خیابانها آمده بودند تا بگویند که دیگر نمی خواهند عنصر درجه دوم جامعه باشند و مهمتر از همه ، آنها با نشان دادن نشان بوزقورد می خواستند بگویند که زنان و دختران آزربایجان آماده حضور در کنار مردانشان برای رهایی از ستم ملی و رهایی از چنگال حاکمیت راسیست فارس ایران هستند .

هواداران تراختور آزربایجان لازم می بیند از همین شماره بیانیه ، تشکر ویژه ای از حضور زنان آزربایجانی و همراهی شان با حرکت ملی آزربایجان و تراختور را داشته و ادامه این روند را آرزو کند .

و در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تراختور در بازی اخیرش با تیم مس سرچشمه کرمان از تمامی آزربایجانیان مقیم کرمان و شهرهای اطراف و نیز از تورکان قهرمان قشقایی می خواهیم با حضور خود در ورزشگاه کرمان تیم محبوب تورکان آزربایجان و دنیای تورک را تنها نگذارند .

یاشاسین غیرتلی قادین و قیزلاریمیز

یاشاسین آزربایجانیمیز

جمعه 15 ارديبهشت 1391

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter