English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه اعتراضی آماج نسبت به دستگیری های تبریز و ارومیه و هشدار به حاکمیت دیکتاتور

وقتی سیزده فروردین سبزه ها را برای آذربایجان گره زدیم

خروش فرزندان ستارخان و باقرخان و ... چنان دلهره ای در عوامل رژیم آپارتاید ایجاد نمود که میدان آذربایجان تبریز پارک ائللرباغی ارومیه و سایر شهرهای آذربایجان تبدیل به صحنه های به یادماندنی و مقاومت فرزندان دلیر ترک آذربایجانی شد.

خانواده های آذربایجانی که برای اعتراض مسالمت آمیز و مدنی خود در مکانهای از پیش تعیین شده گرد هم آمده بودند با هجوم وحشیانه عوامل فرعون بزرگ که حتی به زنان و کودکان نیز رحم ننمود مواجه شدند.

اما ما ملت آذربایجان حماسه ای دیگر آفریدیم از شور تا شعور. جوانانمان نشان دادند که اگر حسین نصیری سال قبل دستگیر شد و هم اکنون نیز در زندان آپارتاید در بدترین شرایط بسر می برد، اکنون صدها حسین نصیری برای دفاع از هویت ملی و داشته های طبیعی خود که خداوند در اختیارشان قرار داده و بدست فاشیزم در حال نابودی است به میدان ها می آیند. ما به دنیا نشان دادیم که اخراجها از کار، دانشگاه و دستگیری و شکنجه و ایجاد اختلاف ذره ای در عزم راسخمان برای رسیدن به استقلال و آزادی تردید ایجاد ننموده است.

در یک هفته گذشته وزارت منحوس اطلاعات رژیم اولا با ایجاد اختلاف و با ساختن کمیته های سوری برای برگزاری تجمع در کنار دریاچه تلاش نمود که با هوشمندی فعالین حرکت ملی طرح فوق ناکام مانده در دومین حرکت عوامل وزارت اطلاعات احظار فعالین حرکت ملی و گرفتن تعهد از فعالین برای عدم شرکت در تجمع و ناکامی طرح فوق نیز باعث شد تا وزارت اطلاعات به تهدید تلفنی روی آورد.

به حضور پرشکوه خانواده های آذربایجانی در مراسم همه طرح های فوق را در هم ریخته و پیامی از صلابت و عزم فعالین آذربایجانی در جهت تحقق اهداف والای حرکت ملی آذربایجان به مخالفین این حرکت و افراد حاکمیت مخابره نمد.

تشکیلات آماج ضمن تشکر و قدردانی از اعضاء خود و عموم جوانان غیرتمند آذربایجان که با تلاش های خود در بازی تراختور روز پنج شنبه و حماسه روز شنبه برخود وظیفه می داند که ضمن انتقاد به عملکرد نماینده های (وکیل الدوله) تبریز که روی موش های ترسو را نیز سفید کرده اند، از زحمات و اعلام موضع و حضور نماینده شجاع دوره های پیشین و رد صلاحیت شده از طرف فرعون کوچک (شبستری) تشکر نموده و اعلام می دارد که حضور اعلمی در بازی تراختور در کنار فعالینی که به یکباره متوجه حضورش در کنارشان شده بودند و تظاهرات بعد استادیوم و اعلام حمایت ایشان شور و شوق خاصی را جهت اجرای هرچه باشکوهتر این مراسم در دل فعالین ایجاد نموده است.

در پایان ضمن اخطار به عوامل حلقه به گوش دیکتاتور بزرگ اعلام می داریم که هرگونه بدرفتاری با فرزندان غیور ترک آذربایجان و زندانی و شکنجه نمودن آنان موجبات تظاهرات گسترده تر را فراهم خواهد آورد. و بدینوسیله اعلام می داریم تا یک هفته منتظر آزادی تمام زندانیان دستگیر شده در مراسم بخصوص حسین نصیری که یک  سال است که جرم دفاع از دریاچه ارومیه در زندان است، بوده و در صورت عدم تمکین حاکمیت به درخواستهای مردم آذربایجان با توجه به بازگشائی دانشگاهها فعالین دانشجوئی اقدام به برگزاری تجمع اعتراض آمیز در روز شنبه هفته آینده در میدان راسته کوچه تبریز به طرف استانداری خواهند کرد.

زمان و نحوه برگزاری تجمع بعد از رایزنی و مشورت با سایر تشکیلات های دانشجوئی و فعالین حرکت ملی به اطلاع عموم مردم آذربایجان خواهد رسید.

گلاجک بیزیمدیر

آماج ( آذربایجان میللی حرکتینین آزاد اویرنجیلر جبهه سی)

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter