English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی در خصوص تهدید و تخریبات حاکمیت ایران در خصوص مسابقات یوروویژن در جمهوری آزربایجان شمالی

طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی با آگاهی قبلی از تحرکات جمهوری اسلامی ایران نسبت به مسابقات یوروویژن در جمهوری آزربایجان شمالی قبلاً طی مراجعتی که به تشکلات مخالف حکومت جمهوری آزربایجان شمالی داشت از برادرانمان درخواست کرده بود تا در عرفه مسابقات یوروویژن مواظب تخریبات و سوء استفاده حاکمان راسیست ایران باشند .

خوشبختانه گروههای مخاف در جمهوری آزربایجان شمالی با هوشیاری و درایت کامل توطئه حاکمان ایران را خنثی کرده و اعلام داشتند درعرفه مسابقات یوروویژن فرصت سوء استفاده به دشمنان را نخواهند داد.

بر اساس اخبار دریافتی گروهی بسیجی که عمدتاً از شهرهای غیر تورک به تبریز ترانسفر شده بودند بر اثر تحریکات امام جمعه تبریز طی یک اقدام شرم آوری با تجمع در مقابل سفارت جمهوری آزربایجان شمالی اقدام به سر دادن شعارهای ضد آزربایجانی با هدف ایجاد تخریب و تشنج آفرینی در جمهوری آزربایجان شمالی در عرفه مسابقات یوروویژن کرده اند .

طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی نسبت به دخالت کاملاً آشکار در امور داخلی کشور مستقل جمهوری آزربایجان شمالی به حاکمان جمهوری راسیست فارس ایران هشدار جدی می دهد .

طیف مستقل این اقدام شنیع جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می کند و از امام جمعه خائن شهر تبریز می خواهد حد و حدود خود را رعایت کند .

از کلیه ملت شریف آزربایجان در تبریز و سایر شهرهای آزربایجان جنوبی می خواهیم خود را برای پاسخ گویی به اقدامات خائنانه عوامل خود فروش و عکس العملی مناسب و درخور آماده کنند .

**طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی **

به تاریخ : 20/2/1391

صفحه فیسبوک طیف مستقل :

https://www.facebook.com/pages/Guneyazerbaycanmusteqil-feallari/238252946264491

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter