English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

شهرداري تبريز 2 - ملوان انزلي 1 ؛پايان طلسم شهرداري

آذوح: شهرداي تبريز كه از ابتداي فصل هيچگاه نتوانسته دو بازي پياپي را برنده باشد، پس از برد هفته گذشته مقابل راه آهن، آمده بود تا هم طلسم دو پيروزي پياپي را بشكند و هم فاصله خود با قعر جدول را بيشتر كند. در آن سوي ميدان، ملوان پس از كسب چهار پيروزي متوالي، در حالي به ورزشگاه يادگار امام آمده بود كه تمام نفرات تعيين كننده خود را در اختيار داشت.

بازي با برتري نسبي شهرداري آغاز شده بود و چيزي نمانده بود شاگردان حميد درخشان در همان دقيقه سوم با سانتر ايرانپوريان به گل برسند. اما در ادامه هافبك هاي ملوان با دوندگي و بازي تك ضرب ، تعادل را در ميدان ايجاد كردند.

در نيمه دوم باز هم اين شهرداري بود كه بر جريان بازي مسلط شد اما عقب نشيني ملوان مانع از آن مي شد كه مردان هجومي شهرداري، صاحب موقعيت گل شوند. در آخرين دقيقه وقت هاي قانوني و در حالي كه به نظر مي رسيد، يك مساوي خانگي ديگر در كارنامه حميد درخشان ثبت شود، مارسيو روديگوئز نوار پيروزي هاي پياپي ملوان را قطع كرد.

شرح گلها :

1-0 دفع ناقص سعيد سالارزاده در محوطه هجده قدم به سعيد دقيقي رسيد تا سعيد دقيقي با يك ضربه خشك، توپ را از زير دست علي حسني صفت عبور دهد

1-1 اين بار محمد ايرانپوريان توپ ارسالي از سمت راست را در محوطه جريمه زير پاي مهرداد اولادي انداخت تا مهاجم ملوان با يك ضربه دقيق خود را 11 گله كند

2-1 كرنر ارسالي حبيب گرداني از سمت چپ را مارسيو رودريگوئز بالاتر از مدافعان ملوان به گوشه دروازه فرستاد.

اتفاق ويژه:در دقيقه 24 در حالي كه بازي در جريان بود، به ناگاه فرهاد پورغلامي روي زمين افتاد و از ناحيه گردن احساس درد مي كرد. تصاوير اينطور نشان مي داد كه شئي پرتاب شده از سوي تماشاگران، به پشت سر مربي ملوان اصابت كرده اما گزارشگر تبريزي معتقد بود كه مربي ملوان تمارض كرده و هيچ شئي خارجي روي پيست ديده نمي شود. اين اتفاق باعث درگيري لفظي ميان سرپرستان دو تيم شد و بازي براي دقايقي از جريان افتاد.

بهترين بازيكن:سعيد دقيقي در تيمي كه از همان روزهاي اول فصل شمشير سقوط را بالاي سر خود ديده، 11 گل به ثمر رسانده است. در روزي كه ميثم بائو كم فروغ نشان مي داد و ذخيره طلايي شهرداري (علي كريمي) كاري از پيش نبرد، دقيقي سختكوش و دونده بود و در اواخر نيمه اول چيزي نمانده بود يكي از زيباترين گل هاي ليگ را از وسط زمين بزند.

گل

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter