English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه تشکیلات گاموح در خصوص زلزله اخیر در آزربایجان جنوبی و ابراز همدردی با ملت شریف و داغدیده

تشکیلات حرکت بیداری ملی آزربایجان جنوبی(گاموح) با ابراز تاسف و تاثر شدید خود از مصیبت وارده به ملت ترک آذربایجان جنوبی در نتیجه بلایای طبیعی و زلزله اخیر ، ضمن عرض تسلیت و همدردی به ملت ترک آذربایجان جنوبی و بازماندگان این فاجعه ، خواهان کمک و همیاری عمومی ملت آذربایجان , به آسیب دیده گان مناطق زلزله زده میباشد .

در راستا ی امداد رسانی و تامین معیشتی زلزله زدگان٬تشکیلات گاموح ، با همکاری بنیاد فرهنگی آذربایجان جنوبی درشهر آدانای ترکیه ، فعالیت گسترده ای را در خصوص جلب کمکهای مالی و معنوی مردمی و دولتی برادرانمان در ترکیه و آذربایجان شمالی ( جمهوری آذربایجان ) آغاز کرده است . تشکیلات گاموح ٬ عدم پوشش خبری لازم صدا و سیمای رژیم تهران و رسانه های تصویری و اجتماعی٬ وابسته به شوونیزم داخل و خارج کشور درکم اهمیت جلوه دادن این حادثه را شدیدا تقبیح و محکوم مینماید . علاوتا متذکر میشویم که ٬رسانه های داخلی و دولتی که به جای پوشش خبری و امدادرسانی به زلزله زده گان به فرافکنی و انعکاس اخبار رژیم وابسته بشار اسد می پردازند چیزی جز نمایش روح انسان ستیزی و فرهنگ فاشیستی حکومت باصطلاح جمهوری اسلامی نیست که پخش هر گونه خبر در راستای بیان جنایات عمدی و نرم خود را٬ پوششی برای کم اهمیت جلوه دادن این ضایعه ملی مینمایند. .

به اطلاع عالیه ملت شریف آذربایجان جنوبی میرساند که٬ کوتاهی هدایت دار رژیم در حالی به وقوع میپیوندد که اگر چنین حادثه ای در مناطق مرکزی و فارس نشین رخ داده بود ، رژیم با پوشش خبری گسترده و فراگیر خویش ، افکار عمومی جهان را از این واقعه آگاه کرده و در صدد جلب کمک و حمایت از سوی جهانیان میشد ٬حال آنکه نابودی آزربایجان هیچ واکنش مثبتی را از سوی عوامل و نمایندگان منتصب حکومت را نیز در بر نداشته است . لازم به ذکر است که رژیم تهران در ادامه سیاستهای فریبکارانه و سودجویانه خود ٬ به احداث و ساخت ساز واحد های مسکونی مقاوم در برابر زلزله ، در کشورهای آمریکای لاتین بویژه ونزوئلا پرداخته است در صورتیکه ، بسیاری از ابنیه مسکونی موجود در شهرها و روستاهای آذربایجان جنوبی هیچگونه مقاوم سازی نشده و تاب مقاومت دربرابر سوانح طبیعی را ندارند ٬ تشدید تواتر عمدی این نوع کارشکنیهای ساختاری حاکمیت ٬ موجبات افزایش آمار تلفات جانی شده است. صد افسوس که ملت داغدیده آذربایجان علاوه بر تحمل این حادثه مصیبت بار و آوارگی به بار آمده از این زلزله ، مزه بی تفاوتی و لاقیدی رژیم تهران را باید بچشد و تحمل نماید . در پایان تشکیلات گاموح با اعلام عزای عمومی سه روزه در سراسر آذربایجان جنوبی ،خواهان همدردی و همیاری سایر هموطنان آذربایجان جنوبی ، با بازماندگان و آسیب دیدگان این ضایعه ملی بوده و تعمیم عزم ملی جهت التیام بخشیدن به آلام هموطنان آسیب دیده را خواستار است .

حرکت بیداری ملی آذربایجان جنوبی )گاموح )

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter