English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فراخوان برای تجمع در اورمیه برای ابراز همدردی با جان باختگان مصیبت زلزله منطقه قاراداغ

(بو بیلدیری نی یازانلارین بوتون امکلرینه و چالیشماقلارینا عشق اولسون. آنجاق آذوح اولاراق بیر ریجامیز واریدی، کئشکه بو چاغیریش ایکی یا اوچ هفته سونرایا اولسون. بیزجه اونوموزده اولان بیر هفته 10 گونو هامی کندلره گئدیب و میللته یاردیم ائتمه لیدیر. آما شوبهه سیز کی اوندان سونرا ایرانین بو جنایتی حاقدا اعتیراضلار اولمالیدیر. یئنه ده بو عزیزلره یورولماسینلار دئییریک- آذوح)

ملت  داغ دیده ترک آزربایجان

فعالین حرکت ملی آزربایجان

روز شنبه بیست و یکم مرداد روزی تلخ برای ملت ترک آزربایجان می باشد که  زلزله جان بسیاری از خواهران و برادران و کودکان معصوممان را از ما ربود.یقینا نمی توانیم از قهر طبیعت فرار کنیم اما می توانیم و می توانستیم که با پیشگیری های لازم مانع از گسترش خرابی ها و آمار کشتگان و مجروحان باشیم. متاسفانه مسئولین دولت جمهوری اسلامی که ذکاوت خاصی در به یغما بردن منابع و سرمایه ملی آزربایجان را دارند از ساختن حتی یک بیمارستان در منطقه قاراداغ امتناع کرده و در اثر این بی مسئولیتی جان های بیشماری قربانی رفت.

با کمال تاسف امدادرسانی بسیار ضعیف و ممانعت از قبول امداد های بین المللی و مهمتر از آن بی تفاوتی  مقامات عالیه دولتی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران زخمی بزرگتر از ضایعه زلزله بر قلب و روحمان نهاد.

خوشبختانه مردم سایر شهرهای آزربایجان و در راس انها فعالین ملی آزربایجان به رسالت انسانی و ملی خود عمل نموده و با تشکیل اکیپ های امداد و اهدا خون و جمع آوری وسایل ضروری خود بسیجی ملی اعلام نمودند که باید در مقابل آن سر تعظیم فرود آورد. همچنین باید از نمایندگان مجلس خصوصا از جناب قاضی پور و مسعود ریحان و عباس فلاح و ... تشکر نمود که گوشه ای از اعتراض ملت ترک آزربایجان را در خصوص عدم یاری مناسب به حادثه دیدگان و عملکرد صدا و سیما را اعلام داشتند.

لذا از همه مردم شهر اورمیه می خواهیم که در گرامی داشت  هفتمین روز جانباختگان زلزله قاراداغ و در اعتراض به اقدامات ضعیف دولت در امر امداد رسانی به زلزله زدگان که موجب افزایش تلفات گردید و در اعتراض به عملکرد صدا و سیمای جمهوری اسلامی روز شنبه بیست و هشتم مرداد ماه در تجمع سکوت حضور به هم رسانند. لازم به یاد آوری است که ما امسال عید سیاه فطر خواهیم داشت و این روز را روز یاری به خانواده جانباختگان اعلام می کنیم.

با شرکت در تجمع سکوت و ادای احترام به جانباختگان اعتراض خود را به مسئولین دولتی و صدا و سیما اعلام کنیم تا شاید از عملکرد خود شرم کنند.

زمان: شنبه بیست و هشت مرداد

ساعت: 18-20 عصر(6 الی 8 عصر)

مکان: خیابان امام اورمیه – مقابل و اطراف  مسجد سردار اورمیه

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter