English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه سایت اؤیرنجی سسی در محکومیت بی اخلاقی ها

روزی که تصمیم گرفتیم پا در عالم خبر رسانی بگذاریم تا در حد توان خود ضعف های خبر رسانی حرکت ملی آزربایجان از بین ببریم مطمئن بودیم پای در جای پای بزرگان گذشته و مشکلات عدیده ای خواهیم داشت . و خوشبختانه در راه موفق بوده ایم و تنها رسانه آزربایجان جنوبی هستیم که در همان روزهای اول ایجاد ، تیتر بسیاری از خبرگزاری ها و تلویزیون های جهان قرار گردیدیم .

خبر منتشر شده سایت بسیاری از معادلات منطقه ای سیاستمداران جهان تغییر داد و حکومت ایران زیر فشار بی سابقه ای رفت و امروز خبر گروگان گرفتن عابدین خرم و دوستان وی توسط ارتش آزاد سوریه باعث گردید دولت اوتاوا ایران را در فهرست حامیان تروریست قرار دهد .

اما در این میان که رسانه همچون العربیه ، آسویشتد پرس و … اخلاق حرفه ای روزنامه نگاری حفظ و با ذکر منبع ،خبر را منتشر کردند ولی سایت های حرکت ملی در یک بی اخلاقی محض بارها و بارها اخبار منتشر شده در سایت اؤیرنجی سسی را بدون منبع و بنام خود منتشر نموده اند . ما از این اقدام دوستان و همکاران خود ناراحت نیستیم ولی واهمه این وجود ما گرفته که این بی اخلاقی ها هر روز ابعاد تازه به خود گرفته و جهش وار در حال حرکت است و اعتبار رسانه های خبری ازربایجان زیر سوال می رود .

ما ضمن احترام به کلیه همکاران رسانه ای خود آنان را دعوت به اخلاق گرایی نموده و خواهان خاتمه این روند بی اخلاقی هستیم .

سایت اؤیرنجی سسی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter