English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گزارش 25 بهمن فردا قرائت مي‌شود

آذوح: حسين فدايي در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص دليل عدم قرائت گزارش كميته ويژه حوادث 25 بهمن اظهار كرد : ظاهرا هيات رئيسه بايد برنامه قرائت گزارش را در صحن علني را در دستور كار هفتگي قرار مي‌داد اما اين كار انجام نشد و قرار است دستور كار اصلاح شود تا فردا اين گزارش قرائت شود.

عضو كميسيون اصل 90 مجلس از قرائت گزارش حو ادث 25 بهمن در دستور كار روز چهارشنبه مجلس قرار داد.

حسين فدايي در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص دليل عدم قرائت گزارش كميته ويژه حوادث 25 بهمن اظهار كرد : ظاهرا هيات رئيسه بايد برنامه قرائت گزارش را در صحن علني را در دستور كار هفتگي قرار مي‌داد اما اين كار انجام نشد و قرار است دستور كار اصلاح شود تا فردا اين گزارش قرائت شود.

وي با تاكيد بر اينكه اين گزارش بدون تغيير در محتوا در صحن علني قرائت خواهد شد، افزود: در اين گزارش پس از شرح قضيه 10 الي 15 پيشنهاد آمده است.

فدايي تاكيد كرد: سران فتنه آمريكا، اسرائيل و انگليس هستند و عوامل داخلي يا فريب خورده‌اند يا تحت تاثير قرار گرفته اند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس همچنين درمورد انتخابات رياست مجلس خبرگان با اشاره به اينكه آيت الله مهدوي كني از نظر جسمي مشكلاتي دارد كه همواره در تصميماتش موثر بوده است يادآور شد: اين به معناي واجد شرايط نبودن وي نيست و ايشان ملاحظاتي داشتند كه در دوره قبل داوطلب نشدند و اميدواريم اين ملاحظات رفع شود.

وي در پايان تاكيد كرد: در خبرگان رقابت وجود ندارد واين موضوع نبايد به سطح رسانه‌ها كشيده مي‌شد زيرا به اين جايگاه آسيب مي‌زند.

ایلنا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter