English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی در مورد کمپین امضاء طومار کاخ سفید

ملت شریف و قهرمان آزربایجان ، همرزمان نستوه

از مدتی قبل طرحی به عنوان طرح رفراندوم برای حق تعیین سرنوشت ملت آزربایجان در جنوب رود آراز ( آزربایجان جنوبی ) از طرف 9 تشکیلات محترم حرکت ملی آزربایجان مطرح گردید .

طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی طی دو نوشته نظر خود را نسبت به مطرح شدن این موضوع اعلام داشت . همانطوری که قبلاً نیز به استحضار رسیده است ، طیف مستقل نه با مطرح شدن کلیت این مسئله بلکه ناراحتی خود را از اینکه این موضوع بدون اطلاع رسانی قبلی و در نظر نگرفتن نظر فعالین داخلی و نیز طیف مستقل از طرف برخی از تشکلات ملی انجام گشته بود اعلام داشته است .

در راستای همین موضوع ، خبری مبنی بر امضای طوماری در سایت کاخ سفید جهت رسیدگی به حقوق ملی ـ مدنی ملت آزربایجان جنوبی ( در ایران کنونی ) و گرفتن 25 هزار امضاء برای رسیدگی به این موضوع از طرف کاخ سفید مطرح گردید .

با گذشت 20 روز از این موضوع متاسفانه فقط حدود 11 هزار امضا جمع آوری گشته است .

البته خبر امضاء طومار بر اساس اندیشه حفظ منافع ملی و اتحاد در حرکت ملی از طرف طیف مستقل قبلاً در صفحه فیسبوک طیف مستقل قرار گرفته است . منتهی تا بدین روز برای اینکه به برخی از دوستان نشان دهیم که تک روی در حرکت و در نظر نگرفتن بی ادعاترین و فداکارترین طیف حرکت ملی آزربایجان یعنی فعالین مستقل به معنای گرفتن روح اتحاد از حرکت است این مسئله به صورت گسترده از طرف فعالین طیف مستقل تبلیغ نگشته بود .

طیف فعالین مستقل معتقد است که آمریکا و متحدین غربیش باید بدانند که آزربایجان جنوبی و حق مالکیت ملی آن از طرف ملتمان یک حقیقت و واقعیتی است که دیر یا زود از طرف ملت بزرگ آزربایجان عملی خواهد گشت .

ما در روند استقلال ملی خود به دوستان استراتژیک البته نیاز خواهیم داشت . آمریکا و متحدینش باید در چهارچوب دوستی خود منافع ملی آزربایجان را در نظر بگیرند . آمریکا باید بداند که ما هرگز عروسک هیچ کشوری نیستیم و نخواهیم بود . ما با کشورهایی دست دوستی نخواهیم داد که به ما به عنوان اهرم فشاری در قبال جمهوری اسلامی در مقابل برنامه هایی همچون برنامه هسته ای و جلوگیری از اشاعه تروریسم دولتی ایران می اندیشد . در کلام واقعی ما دوستان استراتژیک با در نظر گرفتن منافع دو جانبه و البته عملگرا نیاز داریم و در این راه ، منافع ملی خود را هرگز فدای منافع یکجانبه آمریکا و غرب نخواهیم کرد .

با این مقدمه ، طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی بنابه دلایلی مختلف من جمله عدم سوء استفاده و خوشحالی عناصر پان ایرانیست و حاکمیت راسیستی ایران از عدم به حد نصاب رسیدن امضا ، از امروز یعنی 10 روز مانده به پایان وقت امضاء طومار فعالیت گسترده و تبلیغات خود را نسبت به رساندن تعداد امضا به 25 هزار انجام خواهد داد .

لذا از کلیه فعالین غیرتنمد ، نستوه و فداکار حرکت ملی می خواهیم جهت حفظ اتحاد در حرکت ملی و نشان دادن روح بزرگ ملی فعالیت شبانه روزی خود را جهت امضاء طومار انجام دهند .

امیدواریم که در این 10 روز باقی مانده بتوانیم به حد نصاب 25 هزار امضا برسیم اما اگر هم نتوانستیم ، این چیزی از بزرگی حرکت ملی آزربایجان کم نخواهد کرد .

شنبه 14 بهمن ماه 1391

« طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی »

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرس لینک و راهنمای امضاء طومار در خصوص نقض حقوق آزربایجانیها در سایت کاخ سفید

از فسمت Create an Account جهت ایجاد حساب توسط یک ایمیل معتبر ثبت نام نموده و فرم مربوطه را پر کنید. حساب کاربری و رمز عبور به ایمیلتان فرستاده خواهد شد.

سپس از با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید Login کرده در سمت چپ sign this petition را بزنید.

بدین صورت عملیات پایان می پذیرد

https://petitions.whitehouse.gov/petition/recognize-islamic-government-iran-violating-fundamental-rights-irans-azerbaijani-ethnic-minority/gR2mqw7b

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Güney Azerbayvcan milli müsteqil feallari teyfi nin Ağ eve imzalı muraciet kampaniyasına ayid önemli bildirisi

Son günlerde bir sıra milli feallar terefinden Americen Ağ evine ayid olan siteye Güney Azebaycan milli meselesi ve iran adlanan ölkede milletimizin acımasız durumunu amreca parlamentosu gündemine çıxarmaq üçün bir imza kampaniyası başlatılmışdır .

Güney Azerbaycan milli müsteqil teyfi olaraq buna inanırıq ki güney Azerbaycan milli meselesi amerika ve batılı gücler vasitesile deyil belki sonucda milletimizin qeyreti ve gücüile çözülecekdir .

Ancaq bele addımları da haqlı milli mubarizemizde göz ardı etmirik . özelikle bu imzalamaya destek verdigimizin amacı america devletine bölgede 35 milionluq bir türk milletinin var olduqnu anlatmaq hemçinin onlara bölgede kürtler üzre böyük kürdüstan diye bir xeyali projenin uyqlanmasının yanlış olduqunu göstermekdir .

Sonunda bütün damarında türk qanı axan insanlarımızdan isteyirik bu imza kampaniyasına qoşulub 25 min imzanı toplamaq üçün sesimize ses versinler .

Vurqulamaliyik ki vaxtdan sadece 10 gün qalmışdır .

Sitenin adresi ve nece iştirak etme sürecini aşağıda oxuyun :

1 – siteye girin   https://petitions.whitehouse.gov/petition/recognize-islamic-government-iran-violating-fundamental-rights-irans-azerbaijani-ethnic-minority/gR2mqw7b‪

2 - Create an account

3-formu doldurun, email adresinizi yazın

4 -sizin emailiniza bir şifrə (password) gəlecək onu kopyalayın

5 - səyfədə (sing in) tıxlayın

6 - email adresinizi yazın və emailiniza göndərilən şifrəni istənilən yerə yazın ve səs verin

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter