English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دقت: افشای برنامه های رژیم ایران برای دیدار تراکتورسازی در تهران؛ هواداران مواظب باشند

آذوح: تیم تراکتورسازی آذربایجان روز جمعه در تهران، میزبان تیم استقلال ایران خواهد بود. گر چه بنا به عرف ورزشی، تیم تراکتورسازی به عنوان مهمان در این دیدار حضور خواهد یافت با این حال کیست که نداند تراکتورسازی در هر شهری در ایران و به خصوص در تهران میزبان واقعی است.

پس از اهتزاز پلاکارد "آذربایجان جنوبی، ایران نیست" در دیدار آسیایی تیم تراکتورسازی در تبریز، ماموران اطلاعاتی با افزایش بیسابقه ی فشار بر فعالین سیاسی و هوادارن عادی تیم آذربایجانی در صدد جلوگیری از تکرار این حادثه اند.

بنا به گزارشات به دست آمده توسط آذوح رژیم ایران در ترس از تکرار حادثه ی ورزشگاه سهند تبریز چندین سناریو را در نظر گرفته و برنامه ریزی نموده است. این اخبار که توسط هواداران آذوح گردآوری شده بیانگر آن است که مزدوران اطلاعاتی برای دیدار تراکتورسازی در تهران این سناریوها را ترتیب دیده اند:

- بازداشت گسترده و وحشیانه ی هواداران تراکتورسازی و القای این که حضور در دیدارهای تراکتورسازی هزینه های فراوانی خواهد داشت.

- ایجاد درگیری گسترده در میان هواداران دو تیم و محروم کردن تراکتورسازی از دیدارهای خانگی؛ انتقال این امر به فدراسیون آسیا و گرفتن میزبانی شهر تبریز از دیدارهای تراکتورسازی.

برای رسیدن به این دو هدف مامورین طلاعاتی ایران با حضور در چندین پایگاه بسیج در تهران و پخش گسترده ی پرچمهای ایران و همچنین توجیه بسیجیان برای حضور در دیدار تراکتورسازی، خواسته اند تا این افراد بدترین توهینها را نسبت به ترکها و هواداران تراکتورسازی نشان دهند.

در عین حال به احتمال بسیار زیاد داور این دیدار نیز توجیه گردیده و از سناریوهای دیگر برای این بازی، شکست پرگل تیم تراکتورسازی به وسیله ی ناداوری های تیم داوری است تا در پی آن هواداران تراکتورسازی اعتراضات گسترده ای راه بیندازند و پس از آن، هم یگان ویژه به ضرب و شتم گسترده و بازداشت حاضرین اقدام نماید و هم اینکه میزبانی از شهر تبریز برای دیدارهای آسیایی گرفته شود.

در تایید این خبر، صحبتهای چند روز گذشته ی مسئولان ورزشی و امنیتی است که تهدید کرده اند باید میزبانی دیدارهای آسیایی از تیم تراکتورسازی گرفته شود. همچنین روزنامه ی جوان متعلق به سپاه پاسداران نیز از برخورد شدید با هوداران تراکتورسازی و گرفتن میزبانی از شهر تبریز خبر داده بود.

جنبش دانشجویی آذربایجان-آذوح از هواداران تراکتورسازی و کسانی که قرار است در ورزشگاه حاضر شوند خواهشمند است:

- در هر حالت و با وجود روی دادن هر اتفاقی، به هیچ وجه تیم داوری مورد توهین قرار نگرفته و از آن مهمتر، هیچ وسیله ای به درون زمین پرتاب نگردد. احتمال دارد مامورین لباس شخصی رژیم با حضور در میان هواداران خود به پرتاب وسایل اقدام کنند که باید از همراهی با آنان جلوگیری نمود.

- نیروهای بسیجی توجیه گردیده اند به هنگام سرداده شدن شعار "یاشاسین آذربایجان" از سوی هواداران تراکتورسازی و در آغاز شروع این شعار، با سوء استفاده از جو ورزشگاه این شعار را به شکل "یاشاسین ایران" تحریف نمایند. به این دلیل بسیار مهم است که ابتدا کلمه ی "آذربایجان" گفته شود و بیشترین تاکید نیز بر این کلمه باشد. و شاید هم تبدیل این شعار به "آذربایجان، آذربایجان" بهترین پاسخ به نقشه های مامورین اطلاعاتی باشد.

- مزدوران لباس شخصی ایران با حضور در میان هواداران در تلاش خواهند بود تا عوامل اصلی شعاردهی و برافراشته نمودن پلاکاردها را شناسایی نمایند. به این دلیل و با توجه به اخبار رسیده از منابع اطلاعاتی، خواهشمندیم در این دیدار بیشتر و بیشتر بر سه شعار "تورک دیلینده مدرسه"، "یاشاسین آذربایجان"، "آذربایجان وار اولسون، ایسته مه ین کور اولسون" تاکید گردد و زمینه برای حمله ی ناجوانمردانه ی مزدوران اطلاعاتی برای دستگیری نیروهای فدارکار حرکت ملی فراهم نشود.

یادمان باشد تراکتورسازی دو دیدار آسیایی دیگر نیز در تبریز خواهد داشت و اصلی ترین نیرو را باید برای آن دو دیدار در نظر گرفت.

جنبش دانشجویی آذربایجان

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter