English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مصاحبه ی رادیو صدای آذربایجان جنوبی با سخنگوی آذوح: زمان بازخواست مدعیان دروغین، رسیده است+ ویدیو

آذوح: رادیو صدای آذربایجان جنوبی در تازه ترین برنامه ی خود، به مناسبت روز دانشجوی آذربایجان مصاحبه ای را با سخنگوی آذوح ترتیب داد.

در این مصاحبه که بیش از یک ساعت به طول کشید، مجری رادیو(آقای عسگر موجرد) با طرح سوالاتی در مورد جنبش دانشجویی آذربایجان و دیگر مسایل روز حرکت ملی، مباحثات چالش برانگیزی را ایجاد نمود.

سخنگوی جنبش دانشجویی آذربایجان-آذوح با اشاره به ماهیت حرکتهای دانشجویی و جنبش دانشجویی آذربایجان، تاریخچه ای از آن را بیان داشته و به اختصار به رابطه ی آن با دیگر مفاهیمی همچون حقوق زنان و... پرداخت.

آقای امیر مردانی در ادامه و در پاسخ به سوالات مجری رادیو مبنی بر فعالیتهای تشکل آذوح، رزومه ای از فعالیتهای دو سال گذشته را همراه با مستنداتی بیان داشت. گزارشات سالیانه ی حقوق بشر، گزارشات از شهادت و مرگ مشکوک 34 فعال آذربایجانی، گزارش نزدیک به 400 مورد از اعدام شدگان دهه ی 60، مستندات نزدیک به 20 مورد دیوارنویسی و پخش شبنامه و پارچه نویسی در شهرها، انتشار و پخش نزدیک به 30 کتاب و جزوه، مستندات اشتراک در اهتزاز پلاکاردها و پرچمها در دیدارهای تراکتورسازی و... از این نمونه هاست.

ایشان با اشاره به جو ناخوشایند حرکت ملی به خصوص در خارج از آذربایجان جنوبی، مواردی از چنین رفتارهای غیراخلاقی را بیان داشتند. وی با تاکید بر اینکه ملت بایستی مسئولین تشکیلاتها را بیش از پیش مورد بازخواست قرار دهند خواستار شفاف سازی عملکرد تمامی تشکلات ملی و ارائه ی رزومه ی عملکرد سالیانه شد.

سخنگوی آذوح در خاتمه ی این مصاحبه افزود در هفته های آتی با حضور در استودیوی رادیو صدای آذربایجان جنوبی با جزئیات بیشتر و آشکارا سخن خواهد گفت و از برخی مسایل و شبهات موجود پرده برخواهد داشت. وی با اعلام اینکه "در حرکت ملی آذربایجان جنوبی بایستی یک خانه تکانی اساسی صورت گیرد" اضافه کرد "دیگر وقت آن رسیده که مدعیان فعالیت در راه ملت آذربایجان، پاسخگوی ادعاهای خود باشند و عملکرد خود را به قضاوت آشکار ملت واگذارند".

برای شنیدن این مصاحبه می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

http://www.youtube.com/watch?v=iEmPf9wLu9U&feature=youtu.be

 

 

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter