English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نامه یک ترک خود فروش به خامنه ای

ای امام پیغمبر خامنه ای سید خراسان، نایب یا شاید هم خود امام زمان، من یک ترک بی غیرت خود فروشم که بخود فروش بودن خودم افتخار میکنم زیرا بدینطریق میتوانم به وطنم ایران فاشیستی و ارباب فارس خدمت کنم.

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در این کشور مرا ترک خر نامیده اند، زیرا بزرگان صلاح ما را بهتر میدانند

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در این کشور مرا ترک سوسک نامیده اند که مدفوع فارس را میخورم! زیرا علمای حوزه فضلیه قم گفته اند که فضله فارس مرغوب تر از خاویار است!

من بعنوان یک ترک خود فروش به نابودی آذربایجان توسط فارسها افتخار میکنم زیرا فقط با غارت آذربایجان میتوان ایران فارسی را آباد کرد.

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در این کشور هر روز دهها نفر ترک را اعدام یا زندانی میکنند تا جمعیت ترک سوسک کمتر و جمعیت فارس اللهی بیشتر شود. زیرا علمای حوزه فضلیه قم گفته اند که نژاد فارس برتر است!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در شهر خودم اجازه آموزش بزبان مادریم را ندارم زیرا علمای حوزه فضلیه قم کشف کرده اند که زبان پارسی زبان نور الهی است!!!!!!!!!!!!!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در این کشور رودخانه های آذربایجان را به فارسستان منحرف میکنند تا خانه ارباب فارس آباد و خانه ترک سوسک ویران شود!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در این کشور توسط سدهای بیشمار، دریاچه اورمیه را خشک کردند تا مردم آذربایجان زیر توفان نمک زنده بگور شوند!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که تمام سمت رفتگری تهران را به ترکها و سمت ریاست را به فارسها میدهند زیرا علمای حوزه فضلیه قم گفته اند که النظافت من الایمان.

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که تمام خیابانهای شهرهای آذربایجان را کم عرض و یکطرفه کشیده اند، زیرا علمای حوزه فضلیه قم اعتقاد دارند که شبیه صراط المستقیم خواهد شد.

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که زلزله زدگان آذربایجانی در سرما جان میدهند ولی فارسها به ارمنستان دشمن، گاز مجانی میفرستند زیرا علمای حوزه فضلیه قم اعتقاد دارند که بدانطریق میتوان به بهشت رسید!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که تمام آثارباستانی شهرهای آذربایجان را به شهرهای فارس نشین منتقل میکنند زیرا علمای حوزه فضلیه قم معتقدند که با آفتابه لگن کهنه، وضو گرفتن مکروه است!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم، زمانیکه آذربایجان مشغول عزاداری زلزله زدگان بود، فارسها مشغول خنده بازار بودند، زیراعلمای حوزه فضلیه قم گفته اند که خنده بر هر درد بی درمان دواست!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که در جنگ ایران با عراق، تمام سربازان ترک را بخط مقدم جنگ میفرستادند تا شهید شوند، زیرا علمای حوزه فضلیه قم گفته اند که شربت شهادت بهتر از شربت آلبالو است!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که به دختران ترک در سیاهچاله های ایران تجاوز میکنند، زیرا علمای حوزه فضلیه قم معتقدند که اینکار بهترین روش اصلاح نژادست!

من بعنوان یک ترک خود فروش به ایران افتخار میکنم که قبله مسلمانان شیعه را از کعبه به قبر جعلی کوروش عوض کرده اند، زیرا علمای حوزه فضلیه قم اعتقاد دارند که فارس پرستی بهتر از خدا پرستی است!!!!!!!!

من بعنوان یک ترک خود فروش بی غیرت تماماً خود را به کوچه علی چپ میزنم تا ظلمهای فارس به ملت ترک را نبینم و ظلمهای فارس به ملت ترک را انکار میکنم تا نوکر شایسته ای برای فارسها باشم. شما ارباب فارس نیز اگر تعدادی ساندیس اضافی داشته باشید بمن بدهید تا درجه نوکری را بیشتر کنم. قول میدهم نوکر خوبی باشم و پول زیادی نطلبم . 

آراز ساتگین، ترک خود فروش و پاچه لیس فارسها  

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter