English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آیا قوم فارس به خون آشامی روی آورده است؟- ارسلان قشقایی

هر روز اخبار تکان دهنده از خشکاندن دریاچه اورمیه توسط شوونیسم فارس از رسانه های خارجی را شاهدیم اما دریغ رسانه های فارسی زبان چه داخلی و چه خارجی همه مهر سکوت بر لب زنده و با سکوت معنی دار حکایت از رضایت دارند. دریاچه اورمیه با نقش کلیدی در اکوسیستم حیات آذربایجان، در حال مرگ بدست مرگ آفرینان شوونیسم فارس است. شوونیسم فارس برای ادامه زندگی در کویرستان ناکجا آباد خود به آب نیاز دارد و برای تهیه آب مورد نیاز فارسستان، حتی دریای خون از رگهای ملت تورک جاری کرده است. دیروز دریاچه اورمیه را خشکاندند تا آبش را بهمراه خون ملت آذربایجان بنوشند و امروز در حال تغییر مسیر رودخانه زاینده رود از اقلیم قشقایی بسوی فارسستان هستند. آیا اگر فارسستان آب ندارد، فارسها باید خون ملت آذربایجان و قشقایی را بنوشند؟ ملت قشقایی چه چیز دارد که فارسها به چند قطره آب رودخانه هایمان نیز طمع میکند؟ آیا شوونیسم فارس حیا یا ناموس یا ترحم ندارد؟ اگر مسیر زاینده رود از سامان شهر قشقایی به اصفهان عوض شود، ملت قشقایی نیز همراه ملت آذربایجان باید بکوچد. اما بکجا بکوچیم؟ به قبر؟ به قبرستان؟ فارسها جواب دهند که ملت قشقایی بکجا بکوچد؟ آب چشمه هایمان را نیز مصادره کنید باید بمیریم؟

رژیم شوونیست فارس درصدد تغیر مسیر رودخانه زاینده رود از منطقه سامان شهر(شهر کاه) و روستای چم عالی، بطرف فارسستان است و با مصادره کردن آب اقلیم قشقایی در شرق چارمحال و بختیاری،  رسماٌ خون ملت قشقایی را مینوشد. مگر تورکان قشقایی آدم نیستند؟  مگر فارسها خداهستند؟ چرا آب مناطق تورک نشین سامان شهر و چم عالی را به فارسستان می برید؟ ظلم تا کی؟ نسل کشی تا کی؟ پس چرا صدای سازمان ملل در نمی آید؟ خدایا ما تورکان را از شر این فارسهای خون آشام نجات بده. کجاست آن تورک فدرالیست که امید به زندگی مسالمت آمیز با فارسها داشت؟ چرا فدرالیستها جواب نمیدهند؟ اگر ملت فقیر قشقایی آن چند قطره آب چشمه هایش را از دست دهد پس دیگر چی دارد؟ این بود فدرالیسم شماها؟

کاملاً هویداست که فارسها مانند شتر لجام گریخته، وحشی شده اند و دیوانه وار هر کار سفیها نه ای میکنند. طمع شوونیسم فارس پایانی ندارد. هرچه نشخوارش دهیم سیر نمیشود. حالا دیگر به نوشیدن خون ملت تورک آذربایجان و قشقایی مشغولند. این شوونیست فارس آدمکش نمی فهمد که ملت قشقایی نیز به آب نیاز دارد. مگر خون مردم اصفهان از ما رنگین ترست؟ اقلیم قشقایی را تکه پاره و در استانهای مختلف جا سازی کردند، ییلاقها و قشقلاقهای ما را مصادره و مردم را تخته قاپو کردند. اکنون نیز آب اقلیم قشقایی را مصادره میکنند. آیا خدا شاهد این جنایات فارسها هست؟ آیا فارسها اصلاً بخدا ایمان دارند؟ آیا ملت فارس از عذاب خداوندی نمی هراسد؟ بخدا این ملت فارس از آن طایفه قوم لوط، فاسد ترند که خدا آنان را به عذاب ابدی مبتلا کرد.

ای ملت فارس شاهد باش که چه جنایات سر ما تورکان آوردی. حتی به فقیرترین مردم، این ملت فقیر قشقایی رحم نکردی و آب چشمه هایمان را مانند خون می آشامی. فردا تو ای ملت فارس وقتی به عذاب خدا و قهر ملت تورک گرفتار شدی بیخود گریده نکن. بخدا عذابی بسیار بسیار بزرگ در انتظار توست ای فارس حرامی. دیگر کارد به استخوان رسیده . فساد این فارسها بیشتر از فساد قوم لوط یا نمرود گشته. این آخوندهای کثیف واقعاً اینهمه بیرحم بودند و ما خبر نداشتیم. حتی یک سگ هار اندکی حیا دارد، اما دریغ که قوم فارس آخوندی حتی به اندازه سگ هار حیا نمیکند.

تو ای فارس که اینهمه از تمدن مسخره 2500 ساله دم میزنی، جواب بده. وقتی آب برای نوشیدن و حتی طهارت گرفتن نداری چطور میتوانستی در آن کویرستان ناکجا آباد صاحب تمدن باشی؟ آن کدام تمدن است که حتی آب برای نوشیدن نداری؟ اگر آب ما را مصادره نکنید حتی برای طهارت گرفتن آب ندارید، حمام کردن که جای خود. اجداد شما اگر آب نداشتند با کدام آب تمدن ساختند؟ دیگر دروغ بس است. دیگر تمام جهان میداند که قوم فارس خون آشام است. ای خدا شاهد باش که ملت فارس، خون تورکان آذربایجانی و قشقایی را مینوشد. دیگر کاسه صبر ملت قشقایی به سر رسیده. بزودی فارسها از سر گرسنگی گوشت تن تورکان را نیز خواهد جوید. این شیاطین خون آشام فارس که دم از تاریخ 2500 ساله میزنند، جواب دهند. آن کورش هخامنش شما، اگر آب نداشت چگونه حمام میکرد؟ یا تنش را شپش گرفته بود؟ در کویرستان فارسستان که شما حتی آب برای طهارت ندارید، با چه مصالحی تمدن می ساختید؟ بیش از نصف آب رودخانه کارون را هم به فارسستان بردید. در زمان کورش هخامنش که آب دزدی بلد نبودید، چگونه حمام میکردید؟ چگونه تمدن درخشان بدون آب داشتید؟ لعنت ابدی خداوند بر تو ای قوم کثیف و بی رحم فارس.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter