English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

گزارش تکمیلی از حوادث 20 شهریور در تبریز+ ویدیو+ تصاویر

آذوح: روز 20 شهریور در پی فراخوانهای صادرشده جهت برگزاری تحصن در مقابل استانداریها در مراکز استان آذربایجان جنوبی بسیاری از شهرها فضای امنیتی را تجربه کرد.

به گزارش آذوح از اولین ساعات بعد از ظهر میادین اصلی شهرهای تبریز، اورمو و اردبیل شاهد حضور گسترده ی نیروهای امنیتی بوده و در تبریز همزمان با ازدیاد حاضرین در خیابانها میدان راسته کوچه و خیابان تربیت در کنترل نیروهای یگان ویژه قرار گرفت. در خیابان ارتش به سمت استانداری نیز حضور ماموران لباس شخصی محسوس گزارش شد.

در اورمیه خیابان خیام با حضور گسترده ی نیروهای انتظامی همراه بوده و در اردبیل نیز در روبروی ساختمان استانداری چندین خودروی نیروهای یگان ویژه مستقر گردید.

حوالی ساعت 17.30 ماموران انتظامی به دسته ای از جوانان که به سمت راسته کوچه در حرکت بودند حمله کرده و به گزارش شاهدان عینی نیروهای نظامی جوانان را بدون دلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند. همچنین اینترنت و خطوط موبایل با اختلال شدید همراه بوده و در برخی ساعات اینترنت در نقاطی از تبریز کاملا قطع گردید.

در اورمیه نیز ماموران نظامی و لباس شخصی با حضور در عطائی از تجمع حاضرین جلوگیری کرده و مردم را تهدید به بازداشت نمودند.

از تهران نیز خبر رسید مقابل مجلس شورای اسلامی با حضور نیروهای لباس شخصی همراه شده است. این نیروها با کنترل عبور و مرور تحرمات را زیر نظر گرفته اند.

در تبریز با نزدیک شدن به تاریکی هوا جوانان به تدریج به سمت میدان آبرسان در حرکت بوده و تجمعات پراکنده ای در برخی نقاط شکل گرفته است.

از نکات حائز اهمیت در این روز حضور گسترده ی نیروهای لباس شخصی در میان مردم و کنترل شدید جمعیت است. میادین راسته کوچه و منطقه ی بازار تبریز در جو شدید امنیتی قرار داشته و نیروهای بیسیم به دست در میان مردم حضور گسترده ای داشتند.

به گزارش آذوح ماموران موتورسوار یگان ویژه چندین بار در خیابان حضور یافته و فضای رعب و وحشت را ایجاد می نمودند. در عین حال حضور ماموران راهنمایی و رانندگی نیز چشمگیر بوده و برای خودروهای عبوری کوچکترین توقفی در مسیر برگزاری تحصن با جریمه و تهدید به ضبط خودرو همراه گردیده است.

از نکات بسیار جالب دیگر می توان به اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در مقابل استانداری آذربایجان شرقی اشاره نمود.

در یک امر کم سابقه بیش از 20 مامور لباس شخصی با حضور در روبروی درب ساختمان استانداری از ساعت 16 تا 19 عابران را زیر نظر گرفته اند. همچنین این ماموران با قراردادن یک دوربین تلویزیونی متعلق به صداوسیما در روبروی استانداری به مدت چندین ساعت از تمامی عابران پیاده فیلمبرداری کرده اند!.

همچنان که در بخشی از ویدیو نیز مشهود است این افراد بعضا با برخی عابران نیز گفتگو نموده و سعی در عادی سازی حضور 3 ساعته ی بیش از 20 مامور اطلاعاتی در روبروی درب استانداری داشته اند. گفتنی است این ویدیو به دلیل شرایط امنیتی موجود از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

لازم به ذکر است روز 20 شهریور ماموران امنیتی با حمله به منزل آقای حسن ارک ایشان و دخترشان خانم سولماز ارک را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل نموده اند.

برای دیدن ویدیو بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://www.youtube.com/watch?v=vbc0foP435M&feature=youtu.be

آذوح

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter