English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

چهار تن در اردبيل و در ملاءعام اعدام خواهند شد

آذوح: دادستان عمومی و انقلاب اردبيل از اعدام در ملاءعام چهار نفر در اردبيل در آينده‌ای نزديک خبر داده است. به گفتهٔ فردين ارژنگی، دادستان عمومی و انقلاب اردبيل اين چهار تن "سر‌دستگان باندهای تهيه و توزيع مواد مخدر در اردبيل" بوده‌اند. وی زمان دقيق اجرای اين احکام را اعلام نکرده است.

ارژنگی با بيان اين‌که صدور احکام اين افراد در روزهای اخير با تاييد مقامات قضايی به استان ابلاغ شده است، افزود: "در رويکرد جديد قوه قضاييه برخورد جدی با مجرمان و متخلفان دانه‌درشت در اولويت و اساس کارهاست و معتقدم با چند دهه حضور در فضای قضايی کشور اين اعدام‌ها جنبه ارعابی و پيشگيری دارد."

دادستان اردبيل تصريح کرد: "در قانون جديد برخورد با معتادان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر بخث درمان اجباری معتادان به صورت اثر‌بخش در نظر گرفته شده و اين تکليف دستگاه‌های خدمات‌رسان نظير بهزيستی است که بتوانند در ايجاد فضای ترک و درمان معتادان شايسته عمل کنند."

وی مدعی ست "اگر اعدام اين افراد در ملاءعام اجرا شود به يقين جنبه ارعابی و پيشگيری آن فوق‌العاده است و ديگر متخلفان نيز که اقدام به ضربه زدن به امنيت روحی و روانی جامعه دارند، هشدار می‌گيرند."

اين در حاليست که امروزه اعدام در ملاء عام از مصاديق بارز بازتوليد خشونت در جامعه به حساب می آيد.

هرانا

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter