English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تروریسم کوردی در بن بست کوبانی- اتابای همدانلی

جنگ شدید بین تروریستهای داعش با تروریستهای اکراد در شهر کوبانی به معمایی تبدیل گشته است که حتی بعضی از سیاستمداران حرفه ای را به اشتباه در تجزیه و تحلیل انداخته است. کشورهای غربی ظاهراً چریکهای کورد را مسلح میکنند تا با داعش بجنگند و این مسئله بعضی از هموطنان عزیزمان را نگران کرده که شاید چریکهای تروریست کورد از آن اسلحه ها برای جنگ با آزربایجان استفاده کنند. اما واقعیت چیز دیگریست. جنگ بین داعش و چریکهای کورد بسود غرب است زیرا هر دو طرف جنگ، مسلمان است و ز هر طرف که کشته شود سود دنیای غرب است، پس نتیجه میگیریم که غرب به این سادگیها اجازه نخواهد داد تا آتش این جنگ خاموش شود. هر وقت داعش بیش از اندازه پیشروی میکند، بلافاصله هواپیماهای جنگی آمریکا آنها را بمباران میکند و هر وقت چریکهای کورد پیشروی میکنند، هواچیماهای جنگی آمریکا به مرخصی میروند و بمباران مواضع داعش را متوقف میکنند تا جانی تازه بگیرند!!! آمریکا از طرق هوا به چریکهای کورد اسلحه و مهمات ارسال کرد ولی بعداً فهمیدیم که بعضی از آن کمکهای هوایی بدست داعش افتاده است!!!! اگر ساده باشیم فکر خواهیم کرد که خلبانان آمریکائی اشتباهاً محموله های کمکی را به داعش ارسال کردند ولی اگر اندکی واقع بین باشیم متوجه میشویم که آنها اشتباه نکردند و در حقیقت عمداً به هر دو طرف اسلحه دادند تا بیشتر همدیگر را بکشند و کشورهای اسلامی سوریه و عراق را بیشتر نابود کنند.

http://www.bbc.co.uk/persian/world/2014/08/140821_u07_isis_iraq_us_foley

اگر کشورهای ناتو (غربی) بخواهند داعش را از بین برند، باید از دو روش استفاده کنند که نمیکنند. روش اول آنست که از ورود نیروهای داعش به سوریه و عراق جلوگیری کنند، که نمیکنند و اجازه میدهند تا چریکهای داعش بیشتر به سوریه و عراق بیایند. روش دوم آنست که مانع فروش نفت داعش شوند تا از نظر اقتصادی ورشکسته شود. که شاهید هستیم که چگونه نفت داعش از طرق کردستان عراق و ترکیه با قیمت ارزان به اروپا سرازیر گشته است و کشورهای غربی مانع نمیشوند.

به ویدئوی زیر نگاه کنید تا شاهد باشید که چریکهای داعش از طریق خاک ترکیه و در حضور مأموران اطلاعاتی آمریکا وارد سوریه و عراق میشوند. با چراغ سبز آمریکا و غرب به ترکیه، چریکهای داعش وارد ترکیه شده و از طریق خاک ترکیه به سوریه و عراق میروند.

http://www.cnn.com/2013/11/04/world/europe/isis-gaining-strength-on-syria-turkey-border/index.html?iref=allsearch

اختلافات ظاهری که بین ترکیه و ناتو را در تلویزون شاهد هستیم همه بازیهای سیاسی پشت پرده است برای گول زدن افراد ساده. ترکیه و غرب و حتی سرمادیه داران آزربایجان جنوبی با همکاری همدیگر دارند منطقه را اداره میکنند و کردستانهای سوریه و عراق را چنان در بن بست قرا داده اند که نه قادر به عقب نشینی هستند و نه قادر به ایستادگی.

http://www.youtube.com/watch?v=r7Bvb2G6CaA

همچنان که در مقاله قبلی هم تحت عنوان «تروریسم کردی در مصاف با تروریسم داعش» عرض کردم، منافع کشورهای غربی، اسرائیل و ترکیه از جنگ داخلی در عراق و سوریه متفاوت است ولی همه نقاط مشترک دارند.

کشور اسرائیل دشمن سوریه و عراق است و با کمک داعش، کشورهای سوریه و عراق ویران شده اند

کشورهای غربی در صدد ساقط کردن حکومت بشار اسد در سوریه بودند که با مخالفت و دخالت بی مورد روسیه مواجه شدند ولی اکنون از طریق داعش پروژه را پیش می برند و روسیه هم جرأت مداخله ندارد، زیرا میترسد داعش از طریق جمهوری های مسلمان نشین روسیه مانند، داغستان و چچنستان به روسیه اعلام جنگ دهد.

ترکیه هم بجای مبارزه با تروریستهای پ ک ک، در داخل خاکش، از داعش کمک گرفته تا در کردستانهای سوریه و عراق چریکهای تروریست پ ک ک  را نابود سازند.

سرمایه داران آزربایجان جنوبی هم با پیوستن به صف کشورهای غربی و ترکیه، غیرمستقیم از این پروژه حمایت میکنند و برای تشکیل کشور آزربایجان جنوبی اقدام میکنند. در حقیقت هیچوقت کشوری بنام کردستان تشکیل نخواهد شد بلکه بجای آن کشور آزربایجان جنوبی تشکیل خواهد شد که با آزربایجان شمالی متحد خواهد شد و آزربایجان بزرگ را شکل خواهیم داد، همانطور که سناتور آمریکائی بنام «دنا رورا باکر» هم این مطلب را بشارت داده بود. 

 اما در کوبانی چه میگذرد؟ اگر کشورهای غربی و ترکیه از داعش حمایت میکنند، پس چرا چریکهای داعش شهر کوچک کوبانی را تصرف نمی کنند تا قال قضیه کنده شود؟

کاملاً مشخص است که کشورهای غربی و ترکیه برای چریکهای تروریست اکراد نقشه های طولانی کشیده اند. اگر چریکهای داعش شهر کوچک کوبانی را زود تصرف کنند در آنصورت چریکهای تروریست کورد میروند دنبال آدمکشی در خاک ترکیه و آزربایجان جنوبی. اما اگر آن جنگ بصورت فرسایشی ادامه پیدا کند، مرتب چریکهای تروریست  کورد زیادی به کوبانی فرستاده خواهند شد و همه توسط تروریستهای داعش کشته خواهند شد. یعنی شهر کوبانی را تبدیل کرده اند به گورستان اکراد تروریست. اگر چریکهای داعش شهر کوچک کوبانی را تصرف کنند، میخواهند آنجا چکار کنند؟ مشخص است که هیچکار. اما اگر جنگ ادامه یابد، شهر کوبانی بتدریج به گورستان اکراد تروریست تبدیل خواهد شد. کشورهای غربی مرتب از مقاومت و شجاعت چریکهای کورد صحبت میکنند!!!! و با قرار دادن تعدادی هندوانه زیر بغل بو گندوی آنها، چریکهای تروریست کورد را تشویق میکنند تا به کوبانی بروند و شربت شهادت بنوشند که تا بلکه دنیا از شر جنایات آنها راحت شود.

با همکاری کشورهای غربی، اسرائیل؛ ترکیه و رهبران بیدار آزربایجان جنوبی، دشمنان را به گورستان خواهیم فرستاد و شهر کوبانی به گورستان چریکهای تروریست کورد تبدیل خواهد شد که  دستهای پلیدشان به جنایت و نسل کشی ترکمانان بیگناه عراقی آلوده است.

پایین آوردن قیمت نفت هم قسمت پایانی پروژه خواهد بود. با پایین آوردن قیمت نفت توسط چاههای نفت عربستان سعودی، کویت، قطر و بحرین، اقتصاد کشورهای روسیه و ایران ورشکسته شده و کشور روسیه به سرنوشت شوروی دچار و تجزیه خواهد شد. کشور ایران شوونیستی هم ورشکسته شده و تجزیه خواهد شد و کشور آزربایجان جنوبی متولد خواهد شد که عربستان و کویت از این پروژه بیشتر از ملت آزربایجان جنوبی خوشحال خواهند شد زیرا حکومت فاسد جمهوری آخوندی فارس برای همیشه به زباله دانی تاریخ خواهد رفت و کشورهای ثروتمند عربی حوزه خلیج عربی (خلیج به اصطلاح فارس) راحت خواهند شد.

                   برای خواندن مقالات بیشتر میتوانید به فیسبوک «آتابای همدانی» مراجه کنید

https://www.facebook.com/pages/%D8%A2%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/635008053288067

آتابای همدانی از کشور جمهوری آزربایجان جنوبی بعلاوه شمالی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter