English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

در سالگرد اعلام وجود طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی تغییر آدرس صقحه فیسبوک

امروز 9 اسفند سالروز اعلام وجود اندیشه طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی است .

3 سال از تاریخ اعلام وجود طیف مستقل در حالی گذشت که حوادث تلخ و شیرین آزربایجان همچون تصاویر آپارات از مقابل دیدگانمان در حال عبور است ، حوادثی همچون اعتراض به خشکانیدن دریاچه اورمیه به سال 90 و 91 ، حرکتهای هواداران غیور تراختور و حماسه هایی همچون برافراشتن پرچم « آزربایجان جنوبی ایران نیست » ، حادثه تلخ زلزله قاراداغ و حضور فعالین ملی برای کمک به هموطنان مظلوممان و دهها حادثه تاریخی ریز و درشت و البته حادثه اخیر کمپین کسب مجوز رسمی برای روز جهانی زبان مادری .

وقتی به گذشته نگاه می کنیم حضورپررنگ فعالین بی نام ونشان با کمترین امکانات ممکن و البته با سیاست بایکوت ، شانتاژ و بی مهری هایی که از طرف برخی از رسانه های خودی متحمل شده اند در تمامی حوادث 3 سال اخیرآزربایجان ما را بر ادامه راهی که برگزیده ایم که همانا جذب حداکثری فعالین مستقل و پراکنده آزربایجان زیر چتر طیف مستقل است بیشتر از گذشته دلگرم می کند .

وجود رسانه ای مستقل با رویکردی فراجناحی آنچنان شور و شعفی در بین فعالین غیر تشکیلاتی برانگیخته که به گواه دوست و دشمن رسانه فعالین طیف مستقل را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین رسانه های حرکت ملی آزربایجان تبدیل کرده است .

در این بین البته جای دارد از رسانه های دمکرات همراه حرکت ملی آزربایجان که همواره کمک حالمان بوده اند تقدیر ویژه داشته باشیم .

بر این اساس همانطوریکه قبلاً به عرض رسانده بودیم از امروز به نابردلایل امنیتی مجبور هستیم از صفحه کنونی به آدرس

◄◄◄ طیف مستقل حرکت ملی آزربایجان - Gamt نقل مکان کنیم .

از کلیه فعالین ملی آزربایجان علی الخصوص فعالین غیور مستقل می خواهیم صفحه را تبلیغ کرده و دوستانشان را به صفحه خویش دعوت نمایند .

گوج بیرلیکده دیر .

شنبه 9 اسفند 1393

https://www.facebook.com/GAMT.AZ2011

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter