English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

تیر ناجوانمردی که اینبار تراکتور را نشانه گرفته- آیدا نیک نفس

: تیمی که بلا استثنا در جای جای شهرهای ورزش دوست آذربایجان طرفدار دارد و هواداران آن برای حمایت از تراکتور هر کاری و هر خدمتی حاضرند بکنند، پس رویای تخریب تراکتور طبق معمول فقط در خواب ناجوانمردان به واقعیت تبدیل خواهد شد، چرا که این مردم عشق و تعصب خود به وطن و تیم محبوب خود را همیشه و در هر شرایطی ثابت کرده اند.

به گزارش دورنانیوز، بوی پیروزی و قهرمانی تیم غیور و دلاور آذربایجانی به مشام عاشقان و مخالفان تراکتور رسیده و تنها چند قدم با این ظفر فوتبال دوستان فاصله دارند و برای گرفتن جام روزشماری می کنند، اما مطابق با روال سال های گذشته، این وسط عده‌ای معلوم الحال قصد بر هم زدن این جو، این بار از طریق جنگ نرم (وارد کردن فشار روانی و جوسازی علیه تیم) را داشته و اینبار از هر راهی که می توانند وارد شدند تا از آمدن جام به آذربایجان جلوگیری به عمل آورند. کاملا واضح و مبرهن است که انجام این کارها هیچ عقبه‌ای برای آنها ندارد و با خیال آسوده قصد تخریب تراکتورسازی را دارند چرا که پایتختی بودن و داشتن انواع رابطه‌های سیاسی امتیازی طلایی محسوب می شود.

با صدر نشین شدن تراکتور در جدول لیگ برتر کشور، بسیاری از رسانه‌های ملی و تعدادی انگشت شمار از رسانه نمهاهای معلوم الحال محلی در صدد برآمدند تا با حاشیه سازی برای تراکتور محبوب، این تیم را از رسیدن به جایگاه قهرمانی بازدارند. از جمله این حاشیه سازی های غیر اخلاقی و بر خلاف اصول حرفه‌ای مطرح ساختن شایعه انتقال کاپیتان مهدی کیانی به تیم سپاهان بود. سالهاست که چنین پیشنهاداتی مطرح است اما اقدام به انتشار چنین شایعه‌ای درست در زمانی که قدم هایی تا قهرمانی نمانده ناعاقلانه و مغرضانه است! و این در حالی است که جعفری رییس هیات فوتبال تبریز این جابجایی را تکذیب کرده و افزود کیانی یکی از شاه مهره‌های تراکتور است و اگر بحث رفتن بود همان چند سال پیش میرفت.

رو در رو کردن دو رئیس هیات اسبق و فعلی، جهت نشان دادن خصومت و تخریب چهره فوتبال آذربایجان از اهداف شوم دشمنان این دیار میباشد که خوشبختانه با درایت و هوشمندی مسؤلین این نقشه شوم با شکست مواجه شد.

وارد شدن به شاکله اصلی تیم و هدف قرار دادن کادر فنی و بازیکنان تیم هم از چشم ها پوشیده نمانده و تخریب شخصیتی حرفه ای همچون تونی اولیویرا که هرساله بخصوص امسال تیم را با وجود همه مشکلات تا مرز قهرمانی پیش برده است، به دور از منطق است.

ضعف سرمربی در تعویض بازیکن، نداشتن ارتباط خوب با بازیکنان و عمل نکردن به وعده ها ازجمله برچسب های مغرضانه و ضعیفی است که از سوی برخی به اصطلاح خبرنگارنما ها در رابطه با عملکرد تونی مطرح شده است.

بازیکنان هم از این قاعده مستثنی نبودند و شایعاتی در قالب فریب دادن هواداران، همکاری با سایر تیم ها در جهت خلاف اهداف تیم، چگونه است که تاکنون برخی ها هنوز نفهمیده اند بازی در تراکتور عشق می خواهد که البته ثابت شده که در خون تک تک بازیکنان این تیم عشق به تیمشان و آذربایجان جاریست. حداقل این را میتوان از امضای قرارداد سفید بعضی بازیکنان هم فهمید پس این همه غیرت و پافشاری وجانفشانی برای عقب نشینی دشمنان در مقابل این عاشقان کافی نیست؟

حاشیه سازترین خبرهای این روزها انتشار خبر احتمال تبانی دو تیم گسترش و تراکتور در دربی ۱۱ اردیبهشت که گسترش به نفع تراکتور پا به میدان خواهد گذاشت است.به گفته ی تونی این دربی یکی از مشکل ترین دربی ها بخاطر حاشیه های بوجود آمده خواهد بود.

تیتری که در یکی از مطبوعات غوغا کرد «گسترش الکی مثلا با تراکتور بازی داره» نوشتن چنین مطلبی خود گویای همه چیز است و به گمانم بعضی ها چشم دیدن گرفتن جام بر دستان شیرمردان را ندارند اما خبرندارند از خبری که خواب آنها را به کابوس تبدیل خواهد کرد.

تیمی که بلا استثنا در جای جای شهرهای ورزش دوست آذربایجان طرفدار دارد و هواداران آن برای حمایت از تراکتور هر کاری و هر خدمتی حاضرند بکنند، پس رویای تخریب تراکتور طبق معمول فقط در خواب ناجوانمردان به واقعیت تبدیل خواهد شد، چرا که این مردم عشق و تعصب خود به وطن و تیم محبوب خود را همیشه و در هر شرایطی ثابت کرده اند.

البته تا جوهر قلم خشک نشده باید از نقش فعال و گیرای رسانه های پرمخاطب و ورزش دوست بخصوص ورزش آذربایجان که نقش خطیری بر عهده دارند را فراموش نکنیم چرا که علاوه بر وجود یک عده جو غیرهمسو با عقاید تیم یکسری سایت ها رسانه ها مطبوعات نقش بسزایی در حمایت همه جانبه والبته به حق از تیم تراکتور ایفا کردند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter