English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

فدراسیون ایران - دشمن آزربایجان- کافلان

در روز بزگداشت فردوسی , این پیامبر نژاد پرستی, نحوست و پلیدی وی در فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و داورش حلول کرد و قهرمانی تراختور را دزدید.

از چند هفته قبل داوریها به نفع تیم سپاهان انجام گرفت و آنرا تا رده های بالای جدول کشید هدف فقط یک چیز بود جلوگیری از قهرمانی تراختور آزربایجان. در این توطئه هرچند داورها نقش مهمی داشتند اما آنها فقط یک مهره بودند فرقی هم بین آنها نیست  کمیته داوران در عمل مستقل نیستند و وابستگی آشکار و پنهانی با فدراسیون فوتبال  ج .ا.ا دارند و در مقابل مواجب , مطیع امر بوده و طبق دستور , سوت میزنند..

مقصر و برنامه ریز اصلی فدراسیون فوتبال ج.ا.ا و شخص تاج اسفهانی می باشد وی باا تبدیل فدراسیون به پاتوق شخصی و ملک طلق خود, همولایتیهای خود را در آنجا نفوذ داده و بیش از 80 درصد پرسنل ان از اسفهان هستند. در 6 سال حضور تاج در فدراسیون , تیم شهرش 5 بار قهرمان شده است.

خیانت و دروغ پردازی  10 دقیقه پایانی هم سناریوی از پیش طراحی شده ای بود که شورای تامین استان اجرا کرد و با فرض اینکه تراختور قهرمان نخواهد شد و برای جلوگیری از ناآرامی احتمالی هواداران , موبایل و اینترنت و تلویزیون استادیوم را قطع کردند و توسط عوامل خود از جمله مامورانی که در پوشش خبرنگار بودند و لباس شخصی هایی که در بین تماشاگران بودند با بی سیم و هدفونهای که در گوششان بود شایعه تساوی سپاهان را پخش کردند. حال استاندار فارس پرست اگر تظاهر به پیگیری ماجرا میکند دروغ است وی خود جزو شورای تامین استان است و کاملا در جریان جزییات قضیه میباشد.

روباه پیش خدا میره و میگه : خدایا چرا مرا اینقدر حیله گر و مکار و دروغگو آفریدی؟؟؟؟؟؟؟ خدا میگه :

.

.

.

ناشکر نباش برو فدراسیون فوتبال ایران ببین چه موجوداتی خلق کردم ...

اما مساله فقط فوتبال نیست سایر ورزشها هم همین فساد است همین امسال در فینال والیبال بین تیم طحرانی و اورمیه , عمدا مسابقه را در طحران برگزار کردند که باید در شهر بیطرف برگزار می شد یا رفت و برگشت می شد. در طحران هم هواداران اورمیه را به شدت کتک زدند و نتیجه را ناعادلانه تقدیم تیم طحرانی کردند.

البته مساله فقط ورزش نیست در فرهنگ و رادیو تلویزیون و روزنامه و کتاب و موسیقی هم همین تبعیضات است در اقتصاد هم هست .به شتر گفتند چرا گردنت کج است گفت هارام دوزدی کی؟

این کویرنشین هایی که کاپ قهرمانی تراختور آزربایجان را دزدیند همانها هستند که متروهای خریداری شده با پول مردم تبریز را سرقت کرده به اسفحان بردند. همانهایی هستند که تجهیزات و دستگاههای مس سونگون را غارت کرده و به کرمان بردند.

در هر شهر کرمان مجتمع فراوری مس احداث کرده اند مس کرمان-مس رفسنجان-مس شهر بابک- مس سرچشمه. که درآمد هر کدام کفاف مخارج و بودجه یک استان را میدهد اما به بهانه اقتصادی نبودن اجازه احداث مجتمع مس سونگون را نمی دهند در نتیجه ورزقانیهای مظلوم یا مجبور به مهاجرت می شوند یا با درآمد اندک در خانه های خشتی زندگی می کنند و با یک زمین لرزه , خود و خانواده شان در زیر خاک مدفون می شوند.

اینها همان فاشیستهایی هستند که شهرهای فارسستان را با خیابانهای دوطبقه

,مترو , اتوبوسهای نو, بزرگراههای مدرن و مجهز به روشنایی تجهیز کرده اند اما جاده های اصلی آزربایجان جنوبی , از تبریز به قره داغ و اردبیل و اورمو و شبستر و ماکی و زنگان و.... به قتلگاه ملت آزربایجان تبدیل شده است.

اینها همان دزدانی هستند که در شهرهای فارسستان از طحران و کرمان و کاشان و سمنان و مشهد و کیش و ... کارخانه خودروسازی احداث کرده اند اما شهرهای آزربایجان دست خالی مانده اند بعد از چند سال اصرار و تمنا و با وجود تولید بیش از 90 درصد قطعات خودرو در تبریز, تنها مجوز مونتاژ وانت پیکان را به تبریز داده اند آنهم بدنه از طحران میاید در تبریز مونتاژ می شود و برای شماره گذاری و فروش دوباره به طحران برمیگردد یعنی سود و ارزش افزوده باز به فارسستان برمیگردد.

اینها همان مفسدانی هستند که با استفاده از تکنولوژی پراکندن ابرها, چندین سال است در آزربایجان خشکسالی مصنوعی ایجاد کرده اند کشاورزی را نابود کرده و دریاچه اش را خشکانده اند در عوض در مرکز کویرستان در یزد , مرکز باروری ابرها را راه انداخته اند

اینها همان جنایتکارانی هستند که مردم آزربایجان را آواره فارسستان کرده اند بخاطر کسب لقمه ای نان. روستاهایمان را ویران کرده اند تا شهرهایشان را آباد کنند شهرهایمان را از رونق انداخته اند تا اقتصادشان را رونق دهند.

اینها آنقدر جنایت ضدبشری و سیستماتیک ضد آزربایجان انجام داده اند که روی چین کمونیست و روسیه بی دین را سفید کرده اند و با پررویی تمام می گویند آزربایجان سر ایران است.مثل سگ دروغ می گویند. آزربایجان این سر بی زبان مستعمره ایران است مستعمره قوم فارس کویرنشین پابرهنه است.

حال می خواهند گربه رقصانی کنند آخوندک حسن روحانی شیاد اعظم , همشهری تاج اسفهانی را میخواهند به تبریز بیاورند تا از ملت آزربایجان دلجویی شود.سگ زرد برادر شغال است.

الغرض فوتبال فقط ویترین تبعیضات ناروا و فاشیستی و نژادپرستانه فارسستان برضد ملل دیگر است والا در تمام زمینه ها , رویاهای یک ملت اسباب و بازیچه عده ای فاشیست حاکم شده است.

ما تکلیف خود را میدانیم حضرت علی میفرماید کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا- یاور مظلوم و دشمن ظالم باشید ما هیچگاه آزربایجانمان را تنها نخواهیم گذاشت.

اما یک هشدار هم به دشمن ظالم و مخصوصا مانقوردهای ساتقین . حضرت علی می فرماید روزی که مظلوم بر ظالم برتری یابد بسیار شدیدتر از روزی است که ظالم بر مظلوم برتری داشت .

و آن روز به امید خدا نزدیک است.

یاشاسین آزربایجان

http://www.ahrabnews.com/vdcbz0b8.rhb05piuur.html

http://nasrnews.ir/News/tabid/243/ArticleID/29242/%D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%AF.aspx

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter