English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

همکاری پشت پرده جمهوری اسلامی ایران با انگلستان- آتابای همدانلی

انگلستان می گویم نه بریتانیا، زیرا ما با انگلستان استعمارگر مشکل داریم نه با کشورهای دیگر بریتانیا که خود مشکلات سیاسی و اساسی فراوانی با انگلستان دارند و در رفراندوم اسکاتلند شاهد آن بودیم.

اما چرا انگلستان اینهمه از شوونیسم فارس آخوندی حمایت علنی میکند؟؟!! حمایت انگلستان از شوونیسم فارس آخوندی را بصراحت در تریبون بی بی سی فارسی که سخنگوی رسمی بریتیش اینتلجنت سرویس (سازمان جاسوسی و اطلاعاتی بریتانیا) است شاهدیم. تا دیروز بی بی سی فارسی سعی داست با تظاهر به بی طرفی و زدن خود به کوچه علی چپ، از شوونیسم فارس آخوندی حمایت کرده و با مطرح کردن بعضی از مشکلات ملل غیرفارس بطور سطحی و کم رنگ، عوام فریبی کرده و به اصطلاح کلاه بر سر ملل غیرفارس بگذارد. اما با پیشرفت اینترنت و ظهور وب سایتهای خبری و فیسبوک و رسوا سازی اکاذیب بی بی سی فارسی توسط آزادیخواهان، نقشه پلید بی بی سی فارسی (انگلستان) رسوا و تا حدود زیادی بی تأثیر شده است. اما مهم اینست که انگلستان از طرق دیگر نیز از شوونیسم فارس آخوندی حمایت میکند. حمایت انگلستان از شوونیسم فارس آخوندی را در طی مذاکرات هسته ای شاهدیم که هر بار مذاکرات هسته ای بی نتیجه تمام میشود، بی بی سی فارسی بلافاصله بدروغ ادعا میکند که مذاکرات تا حدی مفید بوده است!!!! در حالیکه دیگر خبر گزاریها خلاف آنرا می گویند!!!!

 اخیراً نیز بی بی سی فارسی یاوه گویی سر داده که مذاکرات هسته ای با رژیم ایران در مرحله نهایی نتیجه دادن است!!!! این در حالیست که خبرگزاریهای دیگر خلاف آنرا میگویند و هیچگونه پیشرفتی حاصل نشده و فقط رژیم آخوندی ایران چند قدم عقب نشینی کرده است.

اما باید دقیقاً مشخص شود که چرا انگلستان از شوونیسم فارس اینهمه حمایت میکند؟؟؟!!!

در جریان جنگهای صلیبی (جنگ بین مسیحیها و مسلمانان) ملل تورک و عرب که اکثریت جمعیت اسلامی را تشکیل میدهند با هم متحد شده و با صلیبیها می جنگیدند. تورکان سلجوقی بیرق دار لشکر مسلمانان بودند و به آنها «سیف الاسلام» لقب داده بودند. ملت پر جمعیت عرب نیز با تورکان متحد بودند و در جنگ پیروزی های بسیاری نصیب مسلمانان شد. اتحاد بین ملل تورک و عرب باعث نگرانی اروپای مسیحی شده بود. از طرفی در جنگ جهانی اول، تورکان عثمانی با اتحادشان با کشور آلمان توانستند ضربات سنگینی بر انگلستان، فرانسه و روسیه وارد کنند. بعد از اتمام این جنگها کدورتها از بین رفت. اما کشور انگلستان هنوز جنگهای صلیبی و جهانی اول را پایان یافته تلقی نمیکند و به جنگ زیر زمینی با تورکان و اعراب ادامه می دهد. که امروزه این جنگ زیر زمینی دیگر حالت علنی و آشکار بخود گرفته است. بنابریان تورک ستیزی در کشورهای مستعمره انگلستان مانند ایران و افغانستان کاملا علنی شده است.

کاملاً مشخص است که ملاهای فارس ایرانی در زیر عبای اسلام و شیعه گری به ترویج افراطی شوونیسم فارس پرداخته اند طوریکه همه آنرا حس میکنند و هرگونه اعتراض را بیرحمانه سرکوب میکنند. در بی بی سی فارسی نیز علناً از جمهوری آخوندی فارسی حمایت میشود و هرگونه اعتراض بر علیه شوونیسم فارس آخوندی سانسور میشود!!!!

واقعیت چنین است که دولت انگلستان از رژیم آخوندی فارس ایرانی حمایت پشت پرده میکند تا با همکاری یکدیگر به اهداف مشترکشان برسند. اما این اهداف مشترک چیست؟

1 . انگلستان با کمک رژیم آخوندی بظاهر شیعه ایرانی در نظر دارد بین تمام مسلمانان سنی و شیعه جهان، تفرقه بیندازد. که این مسئله بسود دنیای غیر مسلمان است.

2 . انگلستان با کمک رژیم آخوندی ایران توانسته در بسیاری از کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، یمن، افغانستان جنگ داخلی انداخته و آن کشورهای اسلامی را ویران سازد. تمام این جنگها بسود اسرائیل و بضرر کشورهای اسلامی است.

3 . رژیم ایران با تهدید نظامی کشورهای اسلامی ثروتمند مانند عربستان سعودی، بحرین، قطر، کویت و امارات متحده عربی، باعث ترس آن کشورهای شده و سبب میشود آن کشورهای ثروتمند کیسه را شل کرده و با پرداخت پول زیاد از کشورهای ابرقدرت مانند انگلستان و آمریکا کمک نظامی بطلبند. که این امر همکاری پشت پرده رژیم ایران و بریتانیا را ثابت میکند.

4 . رژیم ایران با کمک انگلستان درصدد تحریف اسلام واقعی هستند. با مطرح کردن آیات و احادیث جعلی در صدد هستند تا چهره ای خشن و خطرناک از اسلام ارائه دهند. منتها این پروژه تحریف اسلام را بسیار آرام و زیرزمینی پیش میبرند و هرگونه اعتراض علمای اسلامی (چه شیعه و چه سنی) را بیرحمانه سرکوب میکنند. رواج آیات جعلی توسط انگلستان و رژیم آخوندی ایران در رابطه با کوروش پرستی بر همه هویدا است. ابتدا «ولایت فقیه» را جایگزین «ولایت الله» کردند!!!!! بعد واژه جعلی «مکتب ایرانی» را جایگزین «مکتب اسلامی» کردند!!!!!! بعد زبان مسخره فارسی را زبان اسلام معرفی کردند و آموزی زبان عربی یعنی زبان قرآن را برای اعراب احوازی ممنوع کردند!!!!!! آیت اله (لعنت اله) مجتهدی تهرانی وقیحانه زبان تورکی را زبان جهنم نامید!!!!! اخیراً به حوزه ها دستور داده اند بجای واژه «تعالیم اسلامی» باید از واژه «تعالیم ولی فقیه» استفاده کنند که با مخالفت شدید جناب مولوی عبد الحمید اسماعیل زهی رهبر شجاع اهل سنت ملت بلوچ مواجه شد.

در قبال این خدماتیکه جمهوری آخوندی فارس به انگلستان میکند، دولت انگلستان نیز از رژیم ملاهای فارس ایرانی حمایت علنی میکند و شاهدیم که چگونه در مذاکرات هسته ای که هر بار شکست میخورد، دولت انگلستان مذاکرات را تمدید میکند تا عمر حکومت پوشالی آخوندی فارس بیشتر شود.

اگر به منافع جمهوری آخوندی فارس ایران و انگلستان دقت کنید خواهید فهمید که تمام منافع هر دوی آنها یکی است. بعنوان مثال سانسور اخبار ورزشی المپیک اروپایی که در جمهوری آذربایجان برگزار میشود توسط رسانه های ایرانی و بی بی سی فارسی نشان از همکاری آنها میدهد.

چون تورکان ایرانی همیشه آزادیخواه بودند و تمام حرکات آزادیخواهانه در ایران توسط تورکان چه آذربایجانی، چه قشقایی، چه افشار و چه ترکمن صورت گرفته است بنابراین در نظر انگلستان «سرکوب تورک» یعنی سرکوب حرکات روشنفکرانه در خاورمیانه و ادامه تحجر گرایی فارسی. حمایت انگلستان از فارسها بخاطر ترحم بر قوم فارس نیست، بلکه بخاطر رواج دادن عقب ماندگی فکری و فرهنگی قوم فارس در خاورمیانه است.

https://www.facebook.com/pages/%D8%A2%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/635008053288067

آتابای همدانی از کشور جمهوری آذربایجان جنوبی و شمالی

mola ruhani

 

 

 

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter