English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

آلوده سازی سیستماتیک جوانان آزربایجان به مواد مخدر و فساد جنسی- اوجالان ساوالان

 مسئلۀ آلوده سازی سیستماتیک جوانان آزربایجان به مواد مخدر و فساد جنسی خیانت و جنایت و خباثت  حاکمیت پارس ضد بشری ایران (جمهوری اسلامی ایران) مصیبت مهم و بسیار دردناک برای ملت مظلوم تورک آزربایجان است. بیش از سه دهه است که در تمام نقاط آزربایجان جنوبی در تبریز، اردبیل، زنگان، ارومو، همدان، انزلی ، رشت، آستارا، تهران، کرج، قزوین، اسلامشهر و ... سیل ترانزیت و توزیع و پخش گسترده و کاملا سیستماتیک و حمایت شدۀ میلیونها تن مواد مخدر عمل آوری شده و غنی شده شیمیایی از قبیل هروئین، کراک، شیشه،ماری جوانا، و قرصهای مسموم روان گردان از طرف حاکمیّت منحوس نژادپرست پانفارس ضد تورک و ضد بشر جمهوری ضد اسلامی و اهریمنی ایران به همه شهرها و روستاهای آزربایجان مخصوصا تبریز و اردبیل و انزلی و زنگان و اورمو  و تهران و کرج و قزوین و اسلامشهر و نیز شهرها و روستاهای آزربایجانی نشین و تورک نشین تمام استانهای ایران را شاهد هستیم.

 به گفتۀ یکی از مأموران باشرف و آگاه و با وجدان تورک آزربایجانی: «من در زاهدان، سراوان و بلوچستان که مرز افغانستان و معدن ورود مواد مخدر از قبیل تریاک و هروئین است خدمت کرده ام اما در آنجا به اندازۀ یک هزارم اردبیل و تبریز و ارومیه و زنجان و اسلامشهر و کرج و تهران (شهرهای تورک نشین و آزربایجانی نشین) کراک و شیشه و هروئین ندیده ام»!

 آری رژیم نژادپرست ضد تورک و ضد بشر و پارس نواز ملایان به جای جلوگیری از قاچاق و پخش و تولید و عمل آوری مواد مخدر خود به سردگی سرداران و فرماندهان عالی رتبۀ سپاه و نیروی انتظامی و اطلاعات اقدام به وارد کردن چندین تن تریاک در هر روز از مرز افغانستان فارس نشان می کند و از این تریاکها حدود 5 یا 6 تن به خورد میلیونها تورک آزربایجانی در کلانشهرهای تهران و کرج و اسلامشهر داده می شود بقیه در لابراتوارها و آزمایشگاههای مخفی و سرّی رژیم جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در سه کلانشهر آزربایجانی نشین تهران- کرج و اسلامشهر  و نیز شهرهای پارس نشین یزد و اصفهان و کرمان و نیز شهرهای پارس نشین جنوبی به صورت مقادیر فراوان هروئین ، کراک، شیشه و قرصهای روان گردان تُن تُن در کامیونهای سپاه و نیروی انتظامی و اطلاعات به شهرهای آزربایجان جنوبی از قبیل اردبیل،تبریز، ارومو ،زنگان ،انزلی، قزوین، رشت و نیز سه کلانشهر بزرگ آزربایجانی نشین تهران و کرج و اسلامشهر و تمام نقاط تورک نشین تحت تدابیر شدید اطلاعاتی و امنیتی سرازیر می کند. از این مقدار مواد مخدر خطرناک مقادیر متنابهی روانۀ جمهوری آزربایجان می شود که شیادان ملای عوام فریب غیرت و همت را در آزربایجان شمالی هم بکشد و سر جوانان تورک در انجا هم به زیر  دوخته شود و ارمنیها راحت تر بتوانند قراباغ را از چنگ تورکهای آزربایجان شمالی درآورند.

 برای همین کمتر خانوادۀ آزربایجانی و تورک نشین در آزربایجان جنوبی و مناطق مرز نشین و مرکزی و حساس آزربایجان شمالی هست که یکی از اعضای آن یا یکی از بستگانش آلودۀ مواد مخدر از قبیل بنگ ، شیشه، هروئین، کراک یا حداقل تریاک نباشد.

 آری! وقتی به اندازۀ یک میلیونم کلانشهرهای پارس نشین اصفهان، کرمان، یزد ، بوشهر و جنوب ایران که محل پروژه های عظیم نفتی ،گازی و صنعتی عسلویه و پارس جنوبی و هزاران هزار کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک است به شهرهای مظلوم اردبیل و تبریز و اورمو و زنگان و رشت و ... رسیدگی نمی شود سیل جوانان بیکار و جویای کار آزربایجانی و به ویژه بهترین جوانهای ما بعد از اخذ مدرک دانشگاهی لیسانس فوق لیسانس و حتی دکترا بیکار می شوند و بعد بیکاری! و سرکوفت خانواده و بستگان و بعد پناه بردن به مواد مخدر برای فراموشی درد و اعتیاد و زندان! زنان و دختران بیکار و سرگردان  آزربایجانی که اغلب شوهرانشان یا پدرانشان معتاد یا زندانی یا مرده اند نیز از زور گرسنگی و برای پر کردن شکم خودشان و اطفال بی گناهشان دست به خودفروشی و تن فروشی می زنند.

در زمینۀ رواج سازماندهی شده و سیستماتیک فساد جنسی در آزربایجان همگی به یاد داریم که از همان سال 1367 (که  به اصطلاح، خر آخوندهای ضد تورک و فراماسونر جمهوری اسلامی ایران از پل گذشت و آزربایجان با تقدیم 400000 چهار صد هزار شهید جنگ را به نفع آخوندها و به ضرر خودش تمام کرد)، سیل ورود نوارهای ویدیویی سکسی و که به آنها «سوپر» می گفتیم به تمامی شهرها و روستاها و تمامی کومه های دورافتادۀ آزربایجان شروع شد. در همان سالهای سیاه شاهد بودیم که جوانان تورک در شهرهای آزربایجان نوارهای فیلم سوپر را که خود دولت جهموری اسلامی ایران با مقادیر زیاد وارد و به آزربایجان وارد می کرد در اتاقهای خلوت و حتی در قهوه خانه های روستاها دسته جمعی نگاه می کردند.و جالب این که خود سپاه و کمیته  نیز این نوارها را توقیف می کرد!یعنی نهادهای سیاسی و حکومتی رده بالا خود وارد می کردند و نهاد نظامی و انتظامی(نهادهای رده پایین و عموماً بی خبر) توقیف میکرد! این یک سیاست پلید دوگانه از نوع«موازنۀ منفی» بود که ملایان «ساخت انگلیس» فراماسونر ضد تورک ذاتی، از قبیل خمینی و خامنه ای و رفسنجانی و خاتمی به خوبی آموزش آن را دیده و ازبرند. اساس این سیاست این است که می خواهی یک چیز را محبوب کنی بر طبق اصل اصیلِ «انسان حریص چیزهایی می شود که از آن منع می شود»آن را ابتدا مخفیانه  و با مقادیر کلان وارد کشور و پخش کن و سپس به شدّت آن را منع کن! جوانان ما را در اردبیل و تبریز و تهران و کرج و اسلامشهر و زنگان و ارومو و همدان و ... حتی در روستاهای این شهرها  آلودۀ چنین فیلمهایی کردند و اساس غیرت ناموسی و دینی  آزربایجانی را – که ظاهراً بعد از جنگ مسلمان کشی و استعماری ایران و عراق دیگر به این غیرت و همت احتیاجی نداشتند(جهت اشغال قاراباغ توسط ارمنیها و رواج زبان فارسی در آزربایجان جنوبی) به تزلزل انداختند.

یک ملت چه قدر می تواند در مقابل این هجوم شیطانی ، هدفمند، برنامه ریزی شده و کاملا حساب شده و ریاکارانه مقاومت کند؟آری خامنه ای و رفسنجانی و خاتمی شیطان خودشان فیلمها و عکسهای سکسی و مواد مخدر را تُن تُن با کامیونهای سپاه و انتظامی وارد آزربایجان کردند و خودشان به سپاه و کمیته و نیروی انتظامی دستور توقیف فیلمها و شکنجۀ جوانان بدبخت دادند! این است چهرۀ شیطان که من اوجالان ساوالان مللتچی فدایی ضد شیطان حرکت ملی با نفوذ به پنهانی ترین مرکز رژیم جمهوری شیطانی ایران فارس به دست آورده و تقدیم شما می کنم.حال فهمیدید که وقتی خامنه ای فراماسونر ضد تورک داد از «شبیخون فرهنگی» می زند در واقع خودش را می گوید! متأسفانه باید اعتراف کنم که این توطئۀ این ملایان ضد بشر نیز ماسیده و آزربایجان جنوبی با سرعت در حال فاسد شدن است.آری من می دانم آن چیزهای که خیلی ها نمی دانند و برای همین زجر می کشم. ای تورکان و عربها و گیلکها و تالشها و لرها و کردها و مازندرانیهای ایران شما را به خدا اینها را بخوانید و عمیقاً اندیشه کنید.    

 آری! این است درد ما! درحالی که در شهرهای اصفهان و یزد و کرمان و شهرهای جنوب پارس نشین جوانان پارس، دختر و پسر با مدرک پنج ابتدایی سوم راهنمایی و دیپلم نیز در یکی از هزاران کارخانه و شرکت این شهرهای پارس نشین جذب و با خیال راحت و روان آسوده و دلی آرام ، روحی شاد و ضمیری مطمئن به فضل الهی و خمینی و خامنه ای شیطان (!) مشغول به کار می شود و بعد ما می شویم ترک کثیف معتاد فاسد و خودفروش و آنها می شوند پارس آریایی نژاد برتر و برگزیدۀ اهورامزدا، نژاد پاک و مطهّر و برگزیدۀ خدا که حتی الله پارسهای شیعه هم پارتی بازی کرده و تمام ثروت و امکانات مملکت را به آنها داده است و ما تورکان از ازل و با سرنوشت الهی این گونه گرسنه و بیکار و معتاد و تن فروش بوده ایم!!! جالب این که مانقورتهای کمونیست ما وقتی به عوم فریبی می پردازند دم از پابرهنه های اصفهان، یزد، کرمان و جنوب ایران می زنند و می خواهند با این ترفند این ذهنیت را القا کنند که مردم فارس این شهرها مثل ما تورکان آزربایجان بیکار و بدبخت و معتاد دارند! آیا ما تورکان با آنها برابریم؟

 آیا اینها را نمی فهمید ای خودفروختگان مانقورت شدۀ بسیجی و سپاهی و اطلاعاتی و انتظامی حزب اللهی تورک آزربایجان؟ با شمایم! اگر با یک ماشین مدل بالا و با سرعت 30 کیلومتر در ساعت فقط محوطۀ کارخانه های اصفهان و یزد و جنوب (عسلویه ،پارس جنوبی و...) را ساده طی کنید چند روز طول می کشد! اردبیل و تبریز و اورمو و زنگان و انزلی و رشت کدامین کارخانجات مادر را دارند؟! کدام کارخانه ای در آزربایجان هست که در سالهای اخیر زده شده یا ورشکست نشده است؟آیا این جزء کوچکی از سیاست پلید پارسهای مذهبی و غیر مذهبی پارس نیست که چند سال دیگر و جدا شدن آزربایجان و کردستان و بلوچستان و ترکمنستان و خوزستان(عربستان) از ایران پلید فارس نواز اندیشه می کنند و در راستای همان سیاستها حرکت می کنند؟! آیا این عدالت است یا خیانت و جنایت؟! جواب بدهید ای نوکران استاد اعظم فراماسون خامنه ای ضد تورک و ضد عرب و ضد انسان چرا خفه شده اید ؟! این است نتیجۀ سلطۀ ملاهای پانفارس سیاسی برای ملت بزرگ آزربایجان که بزرگترین ملت از میان ملتهای ایران  است. آری! ملای نژادپرست سیاسی ضد اسلام و ضد تورک و ضد آزربایجانی نوکر استعمار برای ادامۀ حکومت چند صباحش بر آزربایجان جنوبی به چه خباثتها و خیانتها و جنایتها که دست نمی زند! پس ای بسیجیان بدبخت و ای سپاهیان و نیروی انتظامیها و اطلاعاتیهای تورک فریب خورده و خودفروخته این آخرین اخطار است.

 شما را به الله (الله مسلمانان واقعی و تمام انسانهای حق طلب که دقیقاً به این صورت: الله نوشته می شود  نه آرم "شیطان" استعماری و فراماسونری وسط پرچم صلیبی – ماسونی جمهوری ضد مسلمان و ضد تورک خمینی - خامنه ای) تا دیر نشده بیدار شوید و دنیا و آخرتتان را دوباره اصلاح کنید. برای توبه و بازگشت هیچ وقت دیر نیست. خدا بخشنده و مهربان است.  و مادرمان آزربایجان توبه کنندگان را می بخشد و به گرمی در آغوش می فشارد.

 بسیاری از، مردان وزنان، تحصیل کردگان ونخبه گان تورک، ازدست جنایات حاکمان پان فارس، ایران را ترک ودرکشورهای خارج با تحمل مشکلات وسختیها زندگی می کنند.

آری! پان فارسیستهای شوونیست هشتاد سال قبل حکومت هزاران ساله ملت بزرگ تورک ایران را ساقط کرده و غاصبانه به سرد مداری رضا خان پهلوی بر تاج و تخت ایران تکیه زدند . و در این مدت 94 ساله ، دو حکومت پهلوی و روحانیت روی کار آمده اند که هر دو حکومت فوق در سرکوب ملت بزرگ تورک ایران سیاست مشابه داشتند و دراین مدت ضمن حکومت جبارانه برملت بزرگ تورک ایران، فرهنگ وزبان وادبیات تورکی را نابود کرده و هزاران نفرازتورکان ایران را قتل عام و اعدام کرده اند ودر این 94 سال مظلومیت ،اعتیاد و فساد اجباری و برنامه ریزی شده و بدبختی ، جنایات ، کشتار، اعدام ، شکنجه و قتل عام.

هیچ سازمان بین المللی وحقوق بشری و هیچ دولت وملتی از دول وملل دنیا وحتی دولتها وملتهای تورک دنیا ، فریاد مظلومیت وامداد خواهی ما را نشنیده وبه داد ما نرسیدند . که متاسفانه این وضعیت هنوز هم ادامه دارد.پس به دیده انصاف بنگریم: ما چه کسی جز خودمان داریم؟پس چه وقت خوابیدن است؟!

سیزینله یم

باجی قارداش بیزیم اؤزوموزدن باشقا بیر کیمسه میز یوخ. آییق اولاق فارس شووینیسمینین یالان یالان سؤزلرینه آلدانیب اویمایاق. بونلار موسلمان شیعه دئییل. بونلار ایستیمعارین، اینگلیس، روسیه ،ائرمنیستان، یونان، چین، فرانسه، آلمان و بوتون فراماسونر و آنتی موسلمان دؤولتلرین قوللاریدیرلار. گلین بیربیریمیزلن ال بیر اولاق یاتمیش میللتیمیزی اویاداق و یاری جان آزربایجانیمیزی دیریلدک.

یاشاسین گونئی آزربایجانین میللتی

یاشاسین تورک آزربایجان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter