English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

موزیک ویدئو پرولتاریا از شاهین نجفی و "اورمو گؤلوندن سؤزلر و تورک دیلینده مدرسه"

شاهین نجفی گیلک از شهر آزربایجانی زیبای انزلی است.

او که مثل اکثر انسانهای ملت نازنین و هوشمند گیلک که همراه با ما ملت تورکهای آزربایجان در آتش نژادپرستی منحوس مذهبی پارسی می سوزیم با قریحه و استعداد و هوشمندی در حد نبوغ خودش، تن پلید و متعفن استعمار نژادپرست مذهبی پارسی جمهوری شیطانی ایران را با تیغ هنر راستین و متعهد و با طنزهای بسیار هنرمندانه و بی نظیر زخمی می کند.

برای همین روشنگریها و افشاگریهای هوشمندانه اش مورد تنفر آیت الشیطان العظمی ها و شیطان الله الاعظمهای عمامه دار و بی عمامه فراماسونر نوکر استعمار انگلیس جمهوری شیطانی ایران قرار دارد و به خاطر عقاید اومانیستی و انسان دوستانۀ  لائیک و سکولار خود از طرف آیت الشیطان العظمی ها و شیطان الله الاعظمهای فراماسونر جمهوری شیطانی ایران فتوای قتل گرفته است.

او بی تردید هر روز بیشتر از دیروز می درخشد و نام ملل مظلوم ایران به ویژه ملت تورک آزربایجان را بیشتر بر زبان و شعر و ترانه اش می آورد.

در این آهنگ زیبا سخن از " تَرک تُرک تارک از زبان مادری یک اورومیه نمک به زخم آذری" می گوید و با حرفهای کوبنده و هنر پاپ بی نظیرش حقوق پایمال شده ملت تورک آزربایجان و ملل دیگر ایران را فریاد می زند. لحظه به لحظه و حرف به حرف این آهنگ شنیدنی است.

آفرین بر شاهین نجفی افتخار ملت هوشمند و سنتاسکولار گیلک و ملت سنتاسکولار تورک آزربایجان.

https://www.youtube.com/watch?v=1GAPulSeglI

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter