English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

رسانه‌های ایران یک بازی ویدیویی را به عنوان جنگ حزب‌الله و داعش منتشر می‌کنند!

آذوح: برخی رسانه‌های غربی از جمله روزنامه ایندپندنت اعلام کردند، فیلمی ویدیویی که توسط رسانه‌های ایرانی منتشر شده و نشان می‌دهد شماری از شبه‌نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش، توسط تک‌تیراندازان حزب‌الله کشته می‌شوند، در حقیقت صحنه‌ای از یک بازی ویدیویی مشهور است.

در این صحنه ویدیویی، مردی نشان داده می‌شود که اسلحه‌ای به دست می‌گیرد و دو مرد را می‌کشد. این صحنه با صدایی همراه شده که می‌گوید این مرد از یکی از دسته‌های تک‌تیرادازهای لبنانی است.

بنا بر این صحنه ویدیویی، هنگامی که تک‌تیرانداز موفق می‌شود یکی از مردان را بکشد، رمزی کوچک زیر صفحه دیده می‌شود؛ همانگونه که در بازی «میدل آف اونر» روی می‌دهد که همان رمزها روی صفحه هک می‌شود.

با وجود این‌که شفافیت صفحه تغییر کرده به گونه‌ای که رمزها به صورت تیره ظاهر می‌شود، اما همه جزئیات دیگر شبیه بازی ویدیویی است.

خبرگزاری «میزان نیوز» نزدیک به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، این ویدیویی را منتشر کرده و نوشته بود که این تک‌تیرانداز، از اعضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است که از اسلحه «آرش ۲۰ میلمتری مجهز به دوربین ویدیو» نیرورهای داعش را هدف قرار می‌دهد.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter