English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

نامه سرگشاده فعالین حرکت ملی آزربایجان به وزارت کشور در خصوص صدور مجوز به هواداران حزب داشناک و آسلا در ایران

بسم الله الرحمان الرحیم

مسئولین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران

احتراما باستحضار می رساند؛

با اوج گرفتن بحران در قاراباغ اشغالی و شهادت سربازان و افسران مسلمان در جبهه های نبرد با کفار اشغالگر روحیه و احساسات ملت تورک آزربایجان شدیدا جریحه دار شده است.

سال هاست که حزب "داشناک" و گروه تروریستی "آسلا" با حمایت دولت اشغال گر ارمنستان صدها نفر از زنان و کودکان مسلمان ترک زبان را سلاخی کرده و جنایت بی شماری را در مناطق اشغالی قاراباغ مرتکب شده اند.

گروه تروریستی "آسلا" نه تنها در قاراباغ بلکه به همراه تروریست های "پ ک ک" در ترکیه و "پ ی د" در سوریه مشغول کشتار برادران ترکمن می باشد.

متاسفانه علیرغم این اخبار دهشتناک، مطلع شدیم که لابی سازمان های تروریستی "آسلا" و "پ ک ک" در تهران با بهانه قرار دادن قتل عام دروغین ارامنه در ۲۴آوریل مشغول رایزنی برای کسب مجوز برای برگزاری تجمع در خیابان های تهران و مقابل سفارت تورکیه و چند شهر آزربایجان می باشند.

ما بواسطه این نامه سرگشاده، به مسئولین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و مقامات ذیربط هشدار می دهیم صدور هرگونه مجوز برای برگزاری تجمع برای هواداران گروه های تروریستی"آسلا" و "پ ک ک" بی حرمتی به خون شهدا مسلمان در قاراباغ اشغالی، جنوب شرق سوریه و عراق می باشد.

هر ساله شاهد آن هستیم که هواداران این گروه های تروریستی با بهانه قرار دادن ادعای دروغین ۲۴آوریل در خیابان های تهران با حمایت نیروی انتظامی با شعارهای نژاد پرستانه رژه رفته و مانور قدرت داده و نفرت نژادپرستی علیه ملت تورک زبان را اشاعه می دهند.

ما هشدار می دهیم امسال بخاطر جریحه دار شدن روحیه و احساسات ملت تورک زبان صدور مجوز از طرف مقامات مسئول تبعات بدی داشته و برای ملت تورک آزربایجان قابل تحمل نخواهد بود و مسئولیت عواقب هر گونه عکس العمل در مقابل صدور مجوز تجمع برای هواداران گروه های تروریستی "آسلا – داشناک – پ ک ک " بر عهده آن وزارت خانه و سایر مقامات مسئول می باشد.

لذا ما خواستار آن هستیم با توجه به اقدامات تروریستی این گروه ها در قاراباغ اشغالی،جنوب شرق تورکیه و سوریه و قربانی شدن بسیاری از فرزندان مان به دست این تروریست ها از صدور مجوز برای برپایی تجمع هواداران گروه های تروریستی به بهانه دروغین ۲۴آوریل خودداری گردد.

فعالین حرکت ملی آزربایجان

آستارا ــ تبریز ــ اورمیه ــ قزوین ــ اردبیل ــ زنجان ــ تهران ــ همدان

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter