English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

مدیرعامل تیراختور: تصویب کردند که در ایران پولی به تیراختور داده نشود

آذوح: به گزارش یول‌پرس، مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، در نشست امروزش با خبرنگاران گفت: ” به باشگاه تراکتورسازی با ۴۵ سال قدمت آمده‌ام و چند هدف را دنبال می‌کنم. هدف اولم ساختن تیم قدرتمند بود. هدف دوم من آشتی دادن هواداران با تراکتورسازی بود که اگر چمن ورزشگاه یادگار امام آماده بود این مسئله را به طور واضح مشاهده می‌کردید. اولین خبرگزاری تخصصی را در باشگاه پاس تاسیس کردم. یک روز مجید جلالی سرمربی پاس پیش من آمد و گفت چرا خبرگزاری ایپنا علیه من مطلب می‌نویسد که بنده به او گفتم آیا ما تابه حال در ارنج تیم دخالت کردیم که این سوال را از من می‌پرسید؟”

مدیرعامل تراکتورسازی یاد آور شد: ” یکی از برنامه‌های من تقویت آکادمی باشگاه است. برای تراکتورسازی بد است که فقط یک بازیکن از آکادمی در تیم بزرگسالانش حضور داشته باشد. امسال ۳۲۰۰ نفر در آکادمی باشگاه تست دادند. تراکتورسازی تنها به تبریز تعلق ندارد. بلکه متعلق به اردبیل، زنجان، اورمیه و… نیز است. مهمترین موضوع فوتبال حرفه‌ای پول است. روزی که تیم را تحویل گرفتم ۱۰ میلیارد بدهکار بود. هزینه امسال تیم ۳۰ میلیارد است بدین ترتیب باید ۴۰ میلیارد درآمدزایی کنم. این درست نیست که با بازیکن قرارداد ببندیم و پولش را ندهیم.”

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: “در حال حاضر هیچ مسئولی در ایران به تراکتورسازی پول نمی‌دهد و تصویب کردند که پولی به ما داده نشود. با قاطعیت می‌گویم کار اقتصادی را در باشگاه آغاز کردم و تا به امروز ۶ میلیارد در آمدزایی داشتم. هفته گذشته به دیدار مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی رفتم و به او گفتم به مدیر قبلی ۸ میلیارد کمک کرده‌اید. بنده این مبلغ را نمی‌خواهم به جای آن بیمه کارکنان را به من بده تا کار اقتصادی کنم. امروز دیداری با مدیرعامل کارخانه ایده داشتم و از مدیریت آنجا هم همین خواسته را داشتم. دست گدایی برای تامین هزینه‌های تیم فوتبال دراز نخواهم کرد. می‌خواهم با تاسیس بنگاه اختصاصی هزینه تیم را تامین کنم.”

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter