English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

درگیری خونین در حلب با بیش از ۵۰ کشته

آذوح: درگیری در حلب روز یکشنبه نیز به شدت ادامه یافت. تاکنون ۵۱ نفر در پی درگیری‌های اخیر کشته شده‌اند. باعقب‌نشینی جریان تروریستی "دولت اسلامی" از شهر منبج در شمال سوریه هزاران نفر از شهروندان شادی‌کنان به این شهر باز‌گشتند.

گروه ناظران حقوق بشر سوریه که مرکز آن در بریتانیاست، اعلام کرد که درگیری در حلب به شدت ادامه دارد.

گفته می‌شود در پی درگیری‌ها در این شهر و حومه آن تاکنون ۵۱ غیرنظامی که در میان آنها چهار کودک نیز هستند، کشته شده‌اند. شرایط زندگی غیرنظامیان در این شهر فاجعه‌بار گزارش شده است.

صدها هزار نفر غیرنظامی در بخش‌های مختلف حلب در میان دو طرف درگیر در این شهر گرفتار شده‌اند و تامین نیازمندی‌های اولیه انها به سختی صورت می‌گیرد.

فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر امور خارجه آلمان، خواستار ایجاد پل هوایی برای کمک‌رسانی به ساکنان حلب شد. او روز یکشنبه (۲۴ مرداد/ ۱۴ اوت) در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه آلمانی "ولت آم زونتاگ" گفت، راه هوایی بخصوص برای رساندن دارو به ساکنان این شهر لازم است.

    شهر دو پاره شده است. بخشی در تصرف نیروهای اسد است و بخشی در تصرف شورشیان. در هر دو بخش اما حکایت مشابهی حاکم است؛ حکایت ویرانی و مرگ. عکس گوشه‌ای از منطقه بنی زید را تصویر می‌کند.

وزیر امور خارجه آلمان در ادامه گفت، باید راه هوایی ارسال کمک‌ها به‌ویژه ارزاق و دارو را آزمایش کرد. او همچنین بار دیگر طرف‌های درگیر در جنگ داخلی سوریه را به بازگشت به میز مذاکرات ژنو دعوت کرد.

dw

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter