English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

کیم جونگ به گرسنگان کشورش: سگها را بکشید و گوشتشان را بخورید

آذوح: کیم جونگ اون، ، رئیس جمهور کره شمالی که به علاقمندی‌اش به ساختن بمب‌های اتمی و موشک‌های بالیستیکی بسیار معروف است، به گرسنگان این کشور توصیه کرده که سگ‌ها را بکشند و گوشت آنها را بخورند.

توصیه شبیه به فرمان کیم جونگ اون، ، به کشتن سگها و خوردن گوشت آنها نشان می دهد که هیچ تصمیمی در کره شمالی گرفته نمی شود مگر با اجازه و به دستور شخص کیم یانگ دیکتاتور حاکم این کشور که از سن 27 سالگی پس از وفات پدرش در سال 2011 بر قدرت مسلط شد.

رسانه‌های وابسته به این حاکم دیکتاتور طی روزهای گذشته به صورت گسترده ای فرمان کشتن سگها و خوردن گوشت آنها را بازتاب کردند به طوری که تبلیغات رسانه های دولتی تلاش کردند که برای مردم کره شمالی وانمود کنند که گوشت سگ از بقیه حیوانات بهتر و مفید تر است. این رسانه در تبلیغات خود مدعی شدند که گوشت سک از گوشت گوسفند، خوک، گاو و مرغ و بوقلمون یا اردک دارای ویتامین های بیشتری است و برای معده انسان بسیار مفیدتر است.

به گزارش العربیه یکی از روزنامه کره جنوبی که خبر کشتن سگها را از کانال یوتیوبی «DPRK Today» کره شمالی که به 5 زبان از جمله انگلیسی و اسپانیایی برنامه پخش می کند، نقل کرده است.

این کانال یوتیوبی در یک گزارش پزشکی به فوادید گوشت سگ پرداخته و سابقه استفاده مردم کره از گوشت سک را به زمان‌های قدیم یعنی زمان حکومت پادشاهی « جوسون» که از سال 1392 تا سال 1910 زمانی که کره یک کشور متحد بود، نسبت داده است.

این شبکه تلویزیونی به گرسنگان کره شمالی توصیه کرده که ابتدا سگ را تا حد مرگ بزنند و سپس پوست آن را بکنند و سپس از گوشت آن غذایی خوشمزه به نام Dangogi که در کره شمالی به معنی گوشت لذیذ است، تهیه کنند.

البته تلویزیون کره شمالی هشدار داده که سگهای پلیس مستثنی از این قانون هستند چون آنها کابرد امنیتی دارند و تنها برای گاز گرفتن محکومان به مرگ و بازداشت شدگان در زندان‌ها تربیت شده‌اند.

طبق این گزارش که روز گذشته در وبسایت روزنامه « The Korea Times » منتشر شد، تبلیغات برای کشتن سگها و خوردن گوشت آنها از ماه گذشته در کره شمالی آغاز شد و رسانه های حکومتی به شدت آن را بازتاب و برای دستورکیم جونگ اون، دیکتاتور این کشور تبلغ کردند.

alarabi

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter