English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

دستگیری ۹۵ شهروند اردبیلی با اتهام ‘جرائم اینترنتی’ در یک سال

آذوح: رئیس پلیس فتای استان اردبیل میانگین سنی متهمان «جرایم اینترنتی» دستگیر شده را بین ۱۹ تا ۲۷ سال اعلام کرد و افزود که ما در یک سال اخیر بیش از ۹۵ نفر دستگیری در این حوزه داشتیم که با تشکیل پرونده این متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش فارس، حافظ  شریفی میانگین سنی متهمان دستگیر شده را بین ۱۹ تا ۲۷ سال اعلام کرد و افزود: “ما در یک سال اخیر بیش از ۹۵ نفر دستگیری در این حوزه داشتیم که با تشکیل پرونده این متهمان تحویل مراجع قضایی شدند”.

وی میانگین زمان وصول پرونده و رسیدگی به آن را ۴۹ روز اعلام کرد و گفت: “این شاخص در کشور به طور میانگین ۶۵ روز است که با توجه به پیچیدگی کار فنی مورد نیاز در این حوزه ما ۱۶ روز از شاخص کشوری در پیگیری و به سرانجام رساندن پرونده‌ها جلوتر هستیم”.

رئیس پلیس فتای استان با بیان اینکه «اشرافیت کامل بر فضای مجازی» داریم و سعی می‌کنیم با شناسایی به موقع اجازه ندهیم «عده‌ای از مجرمان» در این فضا جولان بدهند، گفت: “هر چند نشر اکاذیب، توهین و افترا بیشترین تخلفات ما را در این حوزه تشکیل می‌دهد اما ۲۴ ساعته فضای مجازی را رصد می‌کنیم تا با اشرافیت کامل اجازه ندهیم چنین بداخلاقی‌هایی تکرار شود”.

شریفی با بیان اینکه استان اردبیل در ردیف استان‌های گروه دوم در حوزه آسیب‌های فضای مجازی است، افزود: “ما مشکل خاصی را در فضای مجازی نداریم و با بحران نیز در این بخش روبه‌رو نیستیم”.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter