English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

باشین ساغ اولسون تورکیه: 10 شهید در درگیری با تروریستها

آذوح: همزمان با تشدید درگیری ها در مناطق شرق و جنوب شرق ترکیه، شمار شهیدان نیروهای ارتش ترکیه در روز جمعه به بیش از ۱۰ نفر رسید. همزمان استاندار وان از احتمال افزایش شمار جان باختگان نیروهای دولتی در منطقه چالدران خبر داده است.

به گزارش دورنانیوز ، تلفات نیروهای دولتی در حالی اعلام می شود که ارتش ترکیه امروز گزارش داد در عملیات نیروهای امنیتی و ارتش در منطقه حکاری ۳۳ تن از اعضای پ.ک.ک را کشته و ۳۰ دیگر را دستگیر کرده اند.

گزارش رسانه های ترکیه حاکیست در طول روز جمعه درگیری در مناطق چالدران، وان، ماردین و چکورجا واقع در نزدیکی مرز ایران، دستکم ۹ تن از نظامیان شهید شده اند.

رسانه های ترکیه جمعه شب به نقل از ابراهیم تاش پنار استاندار وان گزارش دادند که احتمال افزایش شمار شهدای درگیری های امروز فقط در منطقه تندورک در نزدیکی چالدران، به ۸ نفر زیاد است.

او با اشاره به اینکه روز گذشته نیز چهار تن از نظامیان در ادامه عملیات در این منطقه جان باختند گفت: متاسفانه امروز شمار کشته ها بیشتر شده است.

درگیری بین نیروهای دولتی ترکیه و اعضای کردهای پ.ک.ک در منطقه کوهستانی چالدران واقع در نزدیکی مرز جمهوری اسلامی ایران، سه روز است که ادامه دارد.

استاندار وان گفت در این درگیری شماری از نیروهای دولتی نیز زخمی شده اند.

همزمان با تشدید درگیری ها، بن علی یلدریم نخست وزیر ترکیه روز جمعه در تشریح عملکرد دولت متبوع خود در صدمین روز فعالیت، بر عزم دولت در مبارزه با پ.ک.ک تاکید کرد و گفت: آنها فرصت حل سیاسی مساله را از دست داده اند.

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter