English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه دانشجویان دانشگاه های اورمیه در حمایت از تجمعات روز سیزده

اعلام حمایت دانشجویان دانشگاه های اورمیه از تجمعات سیزدهم فروردین در آذربایجان

هشت دهه است که ملت آذربایجان تحت ستم ها و تبعیضات مختلف سیستم فارس گرای تهران دست و پا میزند. آذربایجان در طی این سال ها مور استثمار و سئو استفاده مرکز نشینان واقع شده و ثروت های ملی ، زیر زمینی و طبیعی خود را یکی پس از دیگری از داده است.

برکسی پوشیده نیست که متاسفانه  در اکثر مقاطع تاریخی برخی از عناصر مزدور آذربایجانی  یاری گر این تاراج یا نظاره گر بی اعتراض آن بوده اند. اما امروز دیگر ملت تورک آذربایجان با عبر آموزی از حوادث تاریخی گذشته و پر فرازو نشیب خویش قصد تکرار دگربار اشتباهات مرگ بار خود را ندارد.

همان گونه که می دانیم دریاچه  ارومیه ثروتی بزرگ و وصف ناپذیر برای آذربایجان و تمام منطقه است. اما سیستم مرکز گرا و راسیست ایران به این دارایی آذربایجان نیز رحم نکرده  و با سیاست های  مغرضانه خود سعی در از بین بردن این نگین اذربایجان را دارد .

تجربه نشان داده که سیستم حکومتی ایران نه تنها قصد اصلاح این رویه را ندارد بلکه با عذری بدتر از گناه با تبلیغاتی عوام فریبانه تلاش دارد  با سخنرانی ها و  وعده  های توخالی بر بحران خشک شدن دریاچه اورمیه سرپوش گذارد.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی، پیام نور و سراسری ارومیه با اعلام حمایت از تجمعات 13 فروردین ماه در شهر های اذربایجان در  اعتراض به بی تفاوتی مسئولین در مسئله خشک شدن دریاچه ارومیه برای احقاق حقوق ملت آذربایجان، حمایت و شرکت خود را در این تجمعات اعلام می داریم.

جنبش دانشجویی آذربایجان -اورمیه

"گله جک بیزیمدیر"

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter