English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

برگزاری چهارمین المپیک زبان ترکی در شهر آتلانتا

آذوح: زبان ترکیه اینبار نیز علاقمندان این زبان را در شهر آتلانتای ایالات متحده امریکا گرد هم آورد.

۴ امین المپیک زبان ترکی آتلانتا که شرکت کنندگان از امریکای جنوب شرقی را گرد هم آورد، با شور هیجان زاید الوصفی برگزار شد.

در این المپیک که با شرکت هزار نفر در شهر آنتلانتا برگزار شد، دانش آموزان در ۹ شاخه مختلف چون شعر ، انشا، ترانه و رقص استعدادهای خود را به نمایش گذاشتند.

در این برنامه ریزی، تماشا کنندگان در شور هیجان ناشی از نمایش جنبه های متفاوت ترکیه سهیم شدند.

در شاخه فیلم کوتاه که امسال در ۴ امین المپیک زبان ترکی برای نخستین بار برنامه ریزی شده است، اکیپ آتلانتا با فیلم" هابابام سینیفی" بعنی کلاس هابابام جلب دقت کرد.

در این جشنواره، جان ترانیون، ویلیام اوچگبو ، هان د لوس سانتوس و بتول کچجی بعنوان شرکت کنندگان از امریکای جنوب شرقی در دهمین المپیک زبان ترکی که در تابستان امسال در ترکیه برگزار خواهد شد انتخاب شدند.

مقامات امریکائی با اشاره به اینکه در اصل تمامی دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره برنده آن هستند تاکید کردند که این برنامه ریزی نزدیکی هر چه بیشتر دو ملت را فرلهم می سازد.

شرکت کنندگان در المپیک که در منطقه ای بسیار دور از ترکیه، عشق و محبت و دوستی را جاودانه ساختند، با کف زدنهای ممتد مورد تشویق قرار گرفتند.

برندگان المپیک آتلانتا، در دهمین المپیک زبان ترکی که تابستان امسال در ترکیه برگزار خواهد شد، در شاخه های مختلف از قبیل خواندن شعر و ترانه به

زبان خارجی، خواندن شعر به زبان مادری ، تکلم و انشاء نویسی در مقابل هئیت ژوری قرار خواهند گرفت.

تی آر تی

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter