English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه جمعی از فعالین دستگیر شده در خصوص دریاچه ارومیه برای تجمع بزرگ دوم اسفند

هواداران تیم شگفتی ساز تراختور، دانشجویان، بازاریان، کارگران، فعالین عرصه انتخابات، طرفداران اعلمی، دانش آموزان و ملت آذربایجان، بیانیه ای که می خوانید خطابیه جمعی از دستگیرشدگان درخصوص نجات دریاچه ارومیه است.

دریاچه ای که می خشکد و جوانانی که باتوم، گاز اشک آور، زندان، حمله به منازل و ... نصیبشان می شود. و دولتی که حتی آب یک سد را برای نجات این دریاچه زیبا باز نمی کند.

علت را می دانیم. ساختن کویر نمک در مرکز آذربایجان و تسهیل در مهاجرت آذربایجانیها به مرکز و شتاب سیاست آسیمیلاسیون. روی سخنمان به همه اقشار است. چه آنان که موافق انتخابات و آنهائی که مخالف آن هستند. آنان که مطالبات را در دالانهای سیاسی جستجو می کنند و آنان که اعتراض و مبارزه را برمی گزینند. به همه احترام می گذاریم و حرفمان یک کلام است. برای دریاچه ارومیه و آذربایجان متحد شویم.

اگر نکته مشترکمان زبان مقدس مادریمان، دریاچه زیبایمان و آذربایجان بزرگمان نیست، پس چیست؟

روز دوم اسفند ماه روز بزرگ و تاریخی خواهد بود. اگر دست در دست هم دهیم تا دنیا صدایمان را بشنود. نماینده ای که بر علیه دریاچه ارومیه رای می دهد و اعلام می کند برای کردها هرچه از دستش برآید خواهد کرد. به تعصب کرد بودن او احترام می گذاریم. او کرد است و اعلام می کند و افتخار هم می کند. اما آذربایجانی عزیز نماینده ترک ما تاج الدینی خائنی است که وزیر امور خارجه را به مجلس می کشاند و سوال می کند که چرا نام دریاچه خزر را مازندران نمی خواند؟!!!

کرد، ترک خائن، فارس و ... همه بر ضد آذربایجان قدم برمی دارند و حال آنکه ما مانده ایم و خیابانهای پر از مزدوران فاشیزم. در حمایت از فراخوان هواداران پرشور و شعور تراختور به خیابان می آییم تا همه باهم برای نجات دریاچه زیبایمان و آذربایجان عزیزمان از چنگال خون آلود فاشیزم فارس متحد شویم.

جمعی از دستگیر شدگان معترض به خشکاندن دریاچه ارومیه

زمان تجمع: سه شنبه 2اسفند

ساعت 17

راسته کوچه به طرف استانداری

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter