English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اسناد غیرقابل کتمان از مهندسی انتخابات+ تصاویر

آذوح: علیرغم تلاش بسیار حکومت ایران در پنهانکاری مهندسی انتخابات مجلس شورای اسلامی نهم و دستکاری هدفدار آمار آرای اخذ شده، اسناد بسیاری از این امر آشکار گردیده است.

به گزارش آذوح در یکی از تازه ترین و غیرقابل انکارترین این موارد، اشتباه مسئولین ایران در اعلام آمار آرای کلی بدست آمده موقعیت سختی را برای فرار آنان از این موقعیت به وجود آورده است. در حالی که مسئولین رسمی ایران هر یک آمار نسبتا نزدیک و بین 60 تا 65 درصد را برای انتخابات روز جمعه اعلام کرده بودند وزیر کشور ایران به شکلی رسمی آمار کل آرای ماخوذه را ‌‌٢٦ ميليون و ‌‌٤٧٢ هزار و ‌‌٧٦٠ نفر اعلام نمود. سایت وزارت کشور ایران با درج این خبر(همچنانکه در تصاویر به خوبی گویاست) و پاره ای توضیحات در نهایت میزان مشارکت در این انتخابات را در پایان شمارش آرا در حدود 64.2 درصد اعلام نمود.

این موضوع نشان می دهد حکومت ایران به دلیل مشارکت بسیار پایین عمومی حتی در مهندسی آرا نیز با مشکل مواجه گردیده است. برای آشکار شدن موضوع به آمار واجدین شرایط نگاهی می اندازیم.

بنا به گفته ی وزیر کشور ایران در 30 بهمن سال جاری آمار واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی 48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر بوده است.





و حال به مقایسه ی این آمار می پردازیم: آرای ماخوذه ‌‌٢٦ ميليون و ‌‌٤٧٢ هزار و ‌‌٧٦٠ نفر؛ واجدین شرایط  48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر. به عبارت بهتر، آمار شرکت در این انتخابات در حدود 54 درصد بوده و توسط وزیر کشور با افزایش ده درصدی اعلام گردیده است.

از نکات جالب این موضوع آنکه بدانیم با در نظر گرفتن آمار 64.2 درصد برای 48 میلیون واجدین شرایط، آمار شرکت کنندگان عدد دقیق 31000000 بدست می آید!!!.

با این سند غیرقابل کتمان، 3 راه بیشتر برای وزیر کشور ایران باقی نخواهد ماند:

1- آمار واجدین شرایط را 40 میلیون اعلام نماید. این امر عملا نشدنی است؛ لازم به یادآوری است در انتخابات ریاست جمهوری در نزدیک به سه سال قبل آمار واجدین بیش از 46 میلیون اعلام شده بود!

2- آمار شرکت کنندگان دقیقا 31 میلیون اعلام گردد. در این حال وزیر کشور باید توضیح دهد دلیل تفاوت یکباره ی 5 میلیونی در چیست، زیرا وزیر کشور از شمارش نزدیک به 90 درصد صندوقها خبر داده و امکان اشتباه آماری نیز به دلیل ارائه ی ریز تمامی حوزه ها امکان پذیر نخواهد بود. مگر اینکه به یکباره آمار تمامی حوزه ها نیز تغییر یابد!.

3- قبول اشتباه و اعلام مشارکت 54 درصدی. این گزینه، تنها راه برای فرار از این بن بست به نظر می رسد. در عین حال، قبول ضربه ی بسیار سخت قبول مشارکت پایین مردم در انتخابات علیرغم هشدارهای رهبر ایران.

و جالبتر آنکه این مسایل در حالی روی می دهد که مسئولین از ماهها قبل برای برپایی چنین نمایشی برنامه ریزی نموده بودند!.

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter