English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

اعلام همبستگي اعضاء و هواداران فرقه دمكرات آذربايجان با تجمعات سیزدهم فروردین

روز سیزدهم فروردين ماه در تقويم سال شمسي روز گردش در طبيعت نامگذاري شده است. در اين روز فرخنده در كشور ما ايران، در بخصوص وطن عزيز ما آذربايجان همه مردم براي گردش ره به سوي طبيعت مي نهند.

اما امسال اين روز در آذربايجان روز بخصوصي، يعني روز اعتراض به لاقيدي مسئولين كشور كه با بي تفاوتي نظاره¬گر خشك شدن عروس آذربايجان، يعني درياچه اورميه هستند می باشد.

ضربه¬اي كه از خشك شدن درياچه اورميه براي محيط زيست وارد خواهد شد ميشود گفت كه قسمت غربي آذربايجان را به صحرا تبديل خواهد كرد.  علاوه بر تبديل شدن به صحرا نمك موجود در آن با گردش باد بخش مهمي از هواي آذربايجان را براي تنفس دشوار خواهد نمود و اينهم بيماريهاي مختلف در بين شهروندان را فراهم خواهد كرد.

متأسفانه با هشدارهاي مكرر متخصصين  محيط زيست هنوز هم مسئولين با بي تفاوتي نظاره¬گر  اين امر مهم هستند.  از اين رو از طرف فعالين حركت ملي آذربايجان روز سيزدهم فروردين سال نو  روز اعتراض به مسئولين امر جهت رسيدگي به امر فوق اعلام شده است.

ما اعضاء و هواداران فرقه دمكرات آذربايجان اعلام همبستگي نموده و از تمام مردم آذربايجان ، بخصوص مبارزان راه آزادي، برابري و ملي خواستاريم كه در اين گردهمآيي شركت نمايند.

اعضاء و هواداران فرقه دمكرات آذربايجان

11 فروردين 1390

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter