English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

بیانیه جمعی از هواداران تراکتورسازی

بازی این هفته تراختور در مقابل تیم سپاهان اصفهان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است . از دیدگاه هوادران ، این بازی حساس درحکم مرگ و زندگی برای ماست . جایی که فقط محکوم به برد هستیم و انشالله با حضور 100 هزار نفری این بازی را خواهیم برد .

اما این بازی برای ما از جهاتی دیگر هم مهم است . همانطوری که می دانید دشمنان تراختور و ملت آزربایجان این روزها دست به نقاط قوت حرکتمان گذاشته اند . فاشیستهای فارس که از اوج گیری حرکت ملی آزربایجان در قالب تیم ملی سمبولیک آزربایجانیها به وحشت افتاده اند با به کار گیری شیوه های تحقیر و توهین نسبت به هواداران تیم و سمبلهای ملی همچون سمبل « بوز قورد » سعی در تخریب وجهه هواداران و حرکت ملی آزربایجان دارند .

آنها می خواهند شما از ابراز هویت خود خجالت بکشید ، آنها می خواهند شماها را آنقدر تحقیر کنند تا نتوانید بگویید من یک تورک آزربایجانی هستم، سیاست آسیملاسیونی که 90 سال است بر علیه ملتمان جریان داشته است . پس تو ای هوادار فهیم و غیور تراختور ، امروز بر توست که در مقابل دشمنان ملتمان بیاستی امروز وظیفه داری با حضور پرشور و پرتعدادت در ورزشگاه با نشان بوزقوردت چشمان راسیست فارس را کور کنی . این وظیفه ملی توست امروز وظیفه داری پلانهای دشمنانت را نقش بر آب کنی .

به امید پیروزی تیممان در مقابل تیم سپاهان اصفهان

«آزربایجان یوردوموز ـــــ تراختور بوزقوردوموز »

وعده دیدار ما :

روز :  دوشنبه 22 اسفندماه 1390

ساعت : 15 ( 3 بعد از ظهر )

مکان : ورزشگاه 70 هزار نفری سهند تبریز

به هنگام تلاوت قرآن همه ایستاده با دستهایی به نشان بوزقورد وحدتمان را به رخ دشمنانمان خواهیم کشید

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter