English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

درخواست نماينده كويتي از مجلس تعاون: بايد از استقلال اهواز(خوزستان) حمايت كنيم

آذوح: به گزارش آ‍ژانس خبري تفتان نماينده پارلمان كويت محمد الهايف از مجلس تعاون خليج عربي درخواست كرد كه بايد بحث استقلال اهواز كه در اشغال ايران مي باشد را آغاز نمايند .

اين نماينده مجلس كويت در گفتگو با يك روزنامه الكترونيكي گفت كه بايد از استقلال اهواز در برابر تعديات ايران حمايت كنيم و بايد اين منطقه عربي به ساكنانش كه عرب هستند بازگردانده شود و از اشغال ايران خارج شود.

محمد الهايف در اين مصاحبه گفت اهواز در سال 1925 توسط نيروهاي ايراني اشغال شده است و بايد از طريق مطرح كردن استقلال اين خطه از اشغال ايران اين كشور را تحت فشار بگذاريم تا اينكه بتوانيم با برگزاري رفراندوم در اهواز مانند جنوب سودان اهواز را از اشغال ايران رها سازيم.

رهبر اهوازي : اهواز آمادگي استقلال را دارد

و در همين راستا ابوشريف رهبر الجبهة الشعبية الديمقراطية الأحوازية يكي از سازمانهاي مشهور اهوازي در گفتگو با العربية از آمادگي اهواز براي استقلال گفت و افزود كه اهواز داراي ثروت و زمين و انسان است و مي تواند به استقلال برسد و اين در حقيقت اتخاذ يك استراتيژي درست در برابر ايران است.

ابوشريف افزود كه ملتهاي عرب و بلوچ و كرد و ترك از ظلم و جنايات رژيم ايران رنج مي برند و همه براي رسيدن به استقلال تلاش مي كنند و و تنها راهي كه جلوي توسعه طلبي هاي ايران را بگيرد استقلال اين مناطق از ايران مي باشد كه در صورت استقلال اين مناطق ايران قدرت دخالت در كشورهاي منطقه را از دست خواهد داد

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter