English            Latin   

برای دریافت مطالب جدید به این آدرس www.azoh.net  مراجعه فرمایید

Yeni Adresimiz www.azoh.net

New Address www.azoh.net 

گفتنی است این سایت آرشیو مطالب منتشر شده از اسفند 89 تا دی 92 و همچنین از مهر 94 تا شهریور 95 را شامل می شود
 

"اورمو گولو"؛ آغاز به کار سایت سه زبانه ی بحران زیست محیطی دریاچه ی اورمیه

آذوح: دریاچه ی اورمیه، روزها و لحظات بسیار سختی را سپری می نماید. سیاستهای غلط و آگاهانه ی رژیم ایران که بی صبرانه در آرزوی خشکیدن این دریاچه است روز به روز عرصه را بر حیات این نگین فیروزه ای تنگتر کرده و آخرین نفسهای حیات دریاچه را موجب شده است.

با عنایت به اهمیت هزارباره ی این فاجعه ی عظیم و لزوم آگاهسازی اقشار مختلف جامعه و لزوم وجود منابع مستند و متمرکز در چندین زبان مختلف، آذربایجان اویرنجی حرکاتی- آذوح با تلاش اعضای خویش و همراهی جمعی از حامیان محیط زیست و فعالین اجتماعی، سایت "اورمو گولو" را در زبانهای "انگلیسی، ترکی، فارسی" آماده ی فعالیت نمود.

http://urmu.azoh.info/

http://az.urmu.azoh.info/

http://fa.urmu.azoh.info/

http://en.urmu.azoh.info/

جنبش دانشجویی آذربایجان-آذوح با توجه به وضعیت وخیم دریاچه ی اورمیه و با دقت در جوانب این فاجعه ی بسیار عظیم، بیش از 70 درصد برنامه های سالیانه ی خویش را بر این محور قرار داده و در ماههای آتی بیش از پیش بر این موضوع تاکید خواهد داشت.

در سالی که رژیم ایران بنا به شواهد و قراین درصدد کشتن همیشگی این دریاچه است، امیدواریم و از تمامی فعالین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محیط زیست و... آذربایجان خواهشمندیم تمامی توان خود را بر موضوع "اورمو گولو" قرار دهند.

گوج، بیرلیکده دیر...

آذوح

Share/Save/Bookmark
 
آدرسهای ما - Follow us

YouTube

 -----

Facebook

----- 

Twitter